ناگفته‌هایی از سفرهای رهبر انقلاب به روایت امیرخلبان زنگنه


معمولا حضرت آقا با تهیه بلیت با هواپیمای عادی سفر می‌کنند.برای نمونه در سفر ایشان به استان کردستان، رهبر معظم انقلاب همچون گذشته با پرواز عادی به همراه دیگر مسافران به این استان سفر کردند.

به گزارش فارس، تاکنون بارها پیش آمده که افراد متعددی در مقاطع مختلف به بیان مصادیقی از زندگی ساده و بدون آلایش رهبر معظم انقلاب پرداخته و نکات و بعضا خاطراتی را بیان کرده‌اند.

اما آنچه در زیر می خوانید بخشی از خاطرات امیر خلبان تورج دهقانی زنگنه فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران است که برای اولین بار با موضوع سفرهای رهبر انقلاب با هواپیما به مناطق مختلف کشور در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.
ادامه مطلب ...

جزوه استقامت در منطقه ممنوعه-2- منتشر شد+دانلود

بعد از انتشار جزوه استقامت در منطقه ممنوعه-۱- دوستان زحمت کشیدند و شماره دوم این جزوه را هم تهیه و تنظیم نمودند. این شماره با رویکردی متفا.ت به معرفی گفتمان جبهه پایداری و شاخص های آن در ده بخش پرداخته که عبارتند از :

دریافت نسخه پی دی اف



ادامه مطلب ...

نشریه انتخاباتی وقایع انتخابیه

تعدادی از دانشجو های دانشگاه شریف نشریه ای با نام "وقایع انتخابیه" با رویکرد حمایت از گفتمان انقلاب و امام و رهبری و  دولت نهم در مورد انتخابات ریاست جمهوری منتشر میکنند.


ضمنا این نشریه کپی رایت ندارد و دوستانی که تمایل دارند می توانند این نشریه را یا با همین نام یا با نام و لوگوی دیگری در دانشگاه و یا هرجای دیگر منتشر کپی کنند.



  وقایع انتخابیه.pdf
1547K Download

رشوه 900 میلیونی برای حفظ سهمیه شمش در فولاد خوزستان

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی با حضور متهمان صبح شنبه در محل دادگاه انقلاب تهران آغاز شد. متهم ردیف اول پرونده فساد مالی در جریان دادگاه رسیدگی به اتهاماتش از واریز رشوه سه میلیون و 109 هزار دلاری به خاوری مدیر عامل سایق بانک ملی خبر داد و گفت: 900 میلیون تومان رشوه به آقای "الف" دادم تا سهمیه شمش ما را در فولاد خوزستان حفظ کند.

به گزارش مهر، مه آفرید خسروی در دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی اخیر پس از استماع متن کیفرخواست در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه آیا اتهامات وارده را قبول داری، گفت: برخی را قبول دارم برخی را قبول ندارم و قاضی گفت باید روشن پاسخ دهی آیا قبول دارید یا ندارد؟ که اعلام کرد قبول ندارم.

ادامه مطلب ...

سودانی و حسنوند در جبهه بصیرت و بیداری اسلامی

حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی جبهه بصیرت و بیداری اسلامی لیست 85 نفر از کاندیداهای این جبهه در شهرستانها را اعلام کرد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی و رسانه جبهه بصیرت و بیداری اسلامی ، حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی جبهه بصیرت و بیداری اسلامی لیست 85 نفر از کاندیداهای این جبهه در شهرستانها را به شرح ذیل اعلام کرد:

ادامه مطلب ...

کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی اهواز مشخص شدند

همایش آرایش انتخابات نهم با حضور علی اصغر زارعی، مسئول استان‌های جبهه پایداری و قاسم روانبخش، عضو شورای جبهه پایداری در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

دو عضو شورای جبهه پایداری با حضور در جمع دانشجویان شرکت کننده در این همایش به سئوالات آنها پاسخ دادند.

علی اصغر زارعی درباره انتشار جزوه تخریبی علیه آیت الله مهدوی کنی و جبهه متحد اصولگرایان گفت: انتشار این جزوه و قرار گرفتن آن در وبلاگ شخصی نویسنده، حرکت دانشجویی بوده است و بنده هم بعد از چند روز با خبر شده و آن را خواندم.

ادامه مطلب ...

قطعی شدن دو گزینه جبهه متحد اصولگرایان در اهواز

شنیده ها حکایت از آن دارد که از سه نامزد جبهه متحد اصولگرایان اهواز دو نفر از آنها قطعی شده است .

به گفته یک منبع آگاه حضور ناصر سودانی و سید شکرخدا موسوی در لیست جبهه متحد اصولگرایان اهواز قطعی شده است و از بین جعفر فلسفی و شبیب جویجری گزینه سوم برای لیست انتخاب خواهند شد.