سخنان مهم آقا تهرانی پس از دیدار رسایی با آیت الله مهدوی کنی

سخنان مهم دبیرکل جبهه پایداری پس از دیدار رسایی با آیت الله مهدوی / مگر آقا در ۱۹ دی نفرمودند رقابت؟ / جبهه متحد کسانی را آورده که جز ساکتین


در شرایطی که دیدار اخیر حمید رسایی با آیت الله مهدوی کنی از یک سو برخی گمانه زنی ها در خصوص احتمال معامله اعضای جبهه پایداری و جبهه متحد را موجب شده و از سوی دیگر حمید رسایی از هرگونه توضیح پیرامون علت دیدارش با پدر معنوی ۷+۸ خودداری نموده؛ حجت الاسلام آقا تهرانی، دبیر کل جبهه پایداری روز گذشته در جمع برخی از طلاب قم سخنان مهم و مواضع قاطعی را بیان داشته که نشان می دهد نظر کلی جبهه پایداری، مرز بندی صریح با ساکتین فتنه و تاکید بر انتخابات رقابتی است؛ اگر چه ممکن است برخی خودسری هایی نیز در درون این جبهه مشاهده شود...

به گزارش رهاپرس، متن سخنان روز گذشته آقا تهرانی به شرح زیر است:

امام خمینی منشا تمام گرفتاری های یک نظام سیاسی را ناشی از کسانی میداند که متکلف امور ملت هستند ؛ ما یک انقلابی کردم حالا اینهایی که میچینیم باید مواظب باشیم چه کسانی هستند، پس فردا مردم میخواهند آدم بفرستند تو مجلس، فردا این مجلسی ها میخواهند به وزرا رای اعتماد بدهند؛ تک تک رای ها موثره است، باشد و نباشد وزیر مبتنی بر رای این نماینده ها هست، اگر این نماینده صالح باشند وزیر ها هم صالح و صادق هستند اما اگر یکی باشد که با این و آن ببندد نه نمیشود ، به اعتقاد من وزرا خرابی شان برمیگردد به خرابی نماینده ها، بله مجلس در راس امور هست شک نکنید منتها باید آدمهایی که باید در راس باشند صالح باشند وگرنه در راس فساد قرار میگیرند.

یک شهری رفته بودم خیلی وضع خراب بود. مردم از فرماندار ناراضی ، مردم خوب وحزب اللهی، استاندار آنجا را دیدم گفتم چرا این فرماندار را بر نمیداری مردم ناراضیند ! می دانید استاندار چه گفت؟ گفت من کاره ای نیستم نماینده های اینجا فشار می آورند که این را بگذار! اگر من این فرماندار را نگذارم وزیر کشور در مجلس استیضاح میشود! من کاره ای نیستم!

تو اگر نماینده هر کسی را فرستادی بدان عزیزم، سنگ ها رو بستی، سگها را رها کردی! جالبه امام میفرمایند ظلم پذیر بودند عین ظالم بودنه..

ما میبینیم دوستان [جبهه متحد] یک عده ای را آوردند که آقا راضی نیست اینا در راس باشند ، جزء ساکتین فتنه هستند،ما ولایت پذیری رو ملاک قرار میدیم، ما به همه علما احترام میذاریم اما یک چیزی، تنها حرفی که حجت میدونیم سخن حضرت آقا هست ، من یک نامه ای همان اول به دوستان [جبهه متحد] نوشتم اما علنی نکردم و ایرادها را نوشتم و گفتم آن عزیز که گفتند آن کسانی که در فتنه ساکت بودند را نیاورید حضرت آقا بودند که فرمودند، کسانی رو که وابسته به قدرت و ثروت هستند نیاورید اما دوستان [جبهه متحد] دارند می آورند ! یا بشینید پهولشان یا نشینید! اما ما نمی نشینیم! یا اصلاح کنید ! یا اگر نمی کنید خلاف نظر آقا هست! میگن آقا نظرشان چیز دیگری است. خب بفرمایید هر چه نظر آقا هست اجرا کنید! میگویند آقا در گوش من گفت فلان! خب برا تو حجت است نه برای من! من که نمیتوانم گوش کنم به شایعات! خیلی حرفا میزنند! حالا داریم میرویم جلو با دوستان جبهه پایداری! چقدر تهمت زدند و خراب کردند این دوستان را ، برا چه این کار را می کنید؟ کجایش اسلامی است؟

آقا صریحا فرموده اند! من خودم در آن جلسه بودم. جلسه علنی بوده! نه خصوصی! آقا فرمودند برای مجلس کسانی را بیاورید که به کانون قدرت و ثروت متصل نباشند اگر این کار را نکنید عاقبت به خیر نمی شوید!! عین عبارت آقا هست. خب [خلاف] می کنید شما، ما چیکار کنیم؟

البته چند بار پیغام فرستادیم که چند نفر از شما و چند نفر از ما بشینیم ببینیم میتوانیم حل کنیم یا نه! اما ظاهرا نمیخواهند! چون باید بروند کنار! نمیخواهند بروند کنار.

این همه دوستان [جبهه متحد] میگویند آقا فرموده وحدت! مگر آقا در ۱۹ دی نفرمودند رقابت؟ این معنا ندارد؟ ما باید ول کنیم برویم یک جاهایی…؟

ما روی عبارت های علنی آقا ایستادیم ، در روزنامه ها زدند،نه درگوشی ها! روایت میگوید یقین را به وسیله شک نقض نکن! لا تنقض الیقین بالشک! من هیچ وقت نمیتوانم یقین را بیام به وسیله یک سری شایعات خدشه دار کنم، بله اگر آقا گفته باشند وحدت، ما مخلص هم هستیم اما نفرمودند و حجت نیست علنی هم نفرمودند.

وقتی میگوییم قدرت و ثروت بعضی ها سریع میگویند تو گفتی فلانی اصولگرا نیست، ما کی گفتیم؟ بله اصولگرا هست مثلا آقای ایکس در فتنه ساکت بود هنوزم که هنوز هست یک ماه پیش مصاحبه کرده با مجله پنجره (مجله زاکانی) ، از آقای هاشمی فوق العاده تعریف کرده! آقای هاشمی خب در فتنه خراب کرد ! یکی از حضار: آقای …..؟ آقا تهرانی: نه آقای باهنر!

حالا شما به من بگو این آقا بیاید در مرکزی تصمیم بگیرد که حداد عادلی که در فتنه سفت ایستاد هم در آن حاضر است! صلاحیت دارد بیاید در لیست اصولگراها یا نه!؟

مثل این است که دیپلمه بخواد از آدم امتحان دکترا بگیرد! نمیگم این آقا آدم بدی است! آدم خوبی هست اما شرایطی که آقا گفتند نمیخواند به ایشان.

تا میگویم باند قدرت می گویند تو گفتی آقای لاریجانی آدم بدی است! نه ایشان آدم خیلی خوبی است اما اگر آقا تهرانی هم باند قدرت بود نباید بیاید در مرکز تصمیم گیری اصولگرایان.چون حرف آقاست.این میشود ولایتمداری.این میشود اصولگرایی! آن وقت تو میایی خلافش عمل میکنی ما چه کارش کنیم؟ بعد مطهری که آن حرفا را میزند باید قبول کنید!

شما سخنان آقا را بیاورید اگر پیدا کنید یک کلمه بنده یک تخلف از گفته های آقا کردم بنده توبه می کنم که خدا هدایتم کند. اگر همه تبعبیت کنند ازحرفای اقا ، همه چی حل می شود.

من معتقدم آنجا که نظر من مخالف آقا هست که ولایت مداری نیست، آنجایی که تو دلت میخواهد ولی آقا نمیخواهد معلوم میشود ولایت پذیر هستی یا نه؟

این جزوه (استقامت در منطقه ممنوعه) هم که اخیرا در حمایت از جبهه پایداری پخش شده را هنوز ندیدم. مال ما نیست مال جبهه دانشجویی هست که از روی علاقه به ما پخش کردند. ان شاا لله اگر نیتشان خیر باشد و درست ماجورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد