کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی اهواز مشخص شدند

همایش آرایش انتخابات نهم با حضور علی اصغر زارعی، مسئول استان‌های جبهه پایداری و قاسم روانبخش، عضو شورای جبهه پایداری در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

دو عضو شورای جبهه پایداری با حضور در جمع دانشجویان شرکت کننده در این همایش به سئوالات آنها پاسخ دادند.

علی اصغر زارعی درباره انتشار جزوه تخریبی علیه آیت الله مهدوی کنی و جبهه متحد اصولگرایان گفت: انتشار این جزوه و قرار گرفتن آن در وبلاگ شخصی نویسنده، حرکت دانشجویی بوده است و بنده هم بعد از چند روز با خبر شده و آن را خواندم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا گفتمان پایداری جزوه منتشر نمی‌کند؟ گفت: ما وقت انتشار چنین جزوه‌ای نداریم، اما در سایت جبهه پایداری و سایت‌های حامی این جبهه قرار گرفته است اما این جبهه از هرگونه انتشار جزوه یا کتاب توسط شما در خصوص فعالیت این جبهه استقبال می‌کند.

عضو شورای استان‌های جبهه پایداری از مشخص شدن لیست جبهه پایداری اهواز و خوزستان خبر داد و گفت: تا ساعتی دیگر لیست جامع خوزستان منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: محمد جعفر فلسفی ، سید شکرخدا موسوی و سودانی به عنوان لیست جبهه پایداری اهواز معرفی شدند.

زارعی با اشاره به جلسه دیدار خود با آیت‌الله مهدوی کنی ابراز داشت: در این جلسه طرح 2+2 را پیشنهاد دادم به این معنا که همه ما زیر نظر آیت‌الله مهدوی کنی کار کنیم که ایشان کار را به جبهه متحد موکول کرد که آنها قبول نکردند.

وی خاطرنشان کرد:80 درصد لیست جبهه پایداری و جبهه متحد به جز در تهران و کلانشهرها یکی است.

عضو شورای جبهه پایداری ابراز داشت: در انتخابات نهم مجلس چه لیست ما اکثریت را حاصل کند و چه این لیست آراء لازم را به دست نیاورد، در پایان انتخابات خدمت علما خواهیم رسید و بر دستان آنها بوسه خواهیم زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد