برگزاری آزمون استخدامی و جذب 3 هزار نفر در اردیبهشت‌ ماه

معاون توسعه مدیریت و  منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: کار مقدماتی استخدام سه هزار نفر جهت استخدام در 40 سازمان و اداره در سطح استان برنامه‌ریزی شده که در اردیبهشت‌ماه آگهی استخدام آن‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
 
سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: مجوز استخدام این سه هزار نفر به استان داده شد و قطعی است و اکنون در حال بررسی پست‌های خالی ادارات و سازمان‌های مربوطه هستیم تا با برگزاری یک آزمون در اردیبهشت‌ماه این تعداد نیرو مشغول به‌کار شوند.
 
وی با اشاره به این‌که بیش از 3 هزار مجوز تبدیل وضعیت کار یعنی نیروهای شهرستانی و کسانی که از اهواز به شهرستان‌ها منتقل شده‌اند دریافت شده است، که با برگزاری یک آزمون عملی خواهد شد، افزود: سال گذشته کار آزمون حدود 500 نفر انجام و تبدیل وضعیت آن‌ها اجرایی شد و مابقی آن‌ها که حدود 3 هزار نیرو هستند در آینده نزدیک با انجام یک آزمون عملی خواهد شد.

ادامه مطلب ...

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان کیست ؟

محمدرضا آملازاده طی حکمی مدیر کل جدید حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان شد.

محمدرضا آملازاده یکی از نیروهای باتجربه وزارت کشوری استان خوزستان به شمار می‌آید که در سال‌های گذشته سمت‌های بسیار حساسی را تصدی داشته است.

از سمت‌های وی می‌توان به مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان، فرمانداری خرمشهر، نماینده ویژه استاندار خوزستان در رسیدگی به مشکلات شهرستان مسجدسلیمان، فرمانداری شوشتر و... را نام‌برد.

در کارنامه کاری آملازاده چند تصدی بخشداری و... نیز به چشم می‌خورد که کارنامه کاری وی را فعال‌تر و پررنگ‌تر نشان می‌دهد. آخرین سمت آملازاده مشاور استاندار خوزستان در امور شوراها و شهرداری‌ها بود.

پیش از این اخوان صباغ این سمت را برعهده داشت.

سید کریم حسینی معاون سیاسی استانداری شد

پس از چندین ماه بلاتکلیفی پست مهم معاونت سیاسی استانداری خوزستان سرانجام دکتر سیدکریم حسینی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب شد. دکتر حسینی پیش از معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان، مدیرکل پارلمانی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در استان خوزستان، معاون بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی استان خوزستان و فرماندهی بسیج مناطق مختلف اهواز را در کارنامه خود دارد. ضمن اینکه دکتر حسینی سابقه کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز را نیز در سوابق سیاسی خود دارد. پیش از این از مهندس عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز، حمید قناعتی سرپرست فعلی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به عنوان دیگر گزینه های این سمت نام برده می شد. در این میان ضرورت دارد از زحمات و تلاش های بی دریغ جناب قناعتی مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان که در مدتی که در سرپرستی این معاونت را در اختیار داشتند از هیچ کوششی دریغ نکرد تقدیر و تشکر به عمل آید. برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که جزو پرمشقت ترین انتخابات محسوب می شود آن هم در استانی به اهیمتی خوزستان پروسه ای سنگین است که فردی با تجارب فراوان قاعتی می توانست از عهده آن بدرآید.

پایان چهار سال معاونت شاعری / اخلاصی نیا آمد

موسی شاعری پس از قریب 4 سال حضور در شهرداری اهواز به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از سمت خود کناره گیری کرد. شاعری را باید یکی از معاونین جوان اما جسور و تحول گرای شهرداری اهواز نام نهاد.

او در این مدت و با وجود انتقادات فراوان منشاء خدمات و اقدامات ماندگاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی شد. دوستان و همکاران شاعری او را به صراحت کلام و شجاعت قابل تحسین می شناسند.

سومین استعفای او از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز مورد موافقت شهردار قرار گرفت. از قرار اطلاع سرهنگ اخلاصی نیا فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج شوشتر به عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی شهرداری معارفه شده است.

موسی شاعری از خستگی جسمی و استفاده از تجارب و توانمندی نیرویی تازه نفس و با دیدگاهی متفاوت و جدید به عنوان عمده دلیل استعفای خود نام می برد. او می گوید: در همه این سال ها اقدامات خوبی در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز صورت گرفت. به عبارت در این مدت زیرساخت ها فرهنگی در حوزه شهرداری اهواز بوجود آمد. نیروی انسانی مجرب و امکانات و فضای مناسب از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری اهواز است.

ادامه مطلب ...

محسن پویا معاون عمرانی استانداری شد

اخبار رسیده به شوشان حاکی از انتصاب قریب الوقوع محسن پویا مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به سمت معاونت عمرانی استانداری دارد. پویا از سال 85 آبفای خوزستان را مدیریت کرد و توانست منشاء حرکت و دگرگونی در این شرکت شود. این اخبار همچنین حاکی از آن است با انتصاب پویا به سمت معاون عمرانی استانداری، اخوان صباغ که مدتی است سرپرست معاونت عمرانی بود، به محل کار اصلی خود یعنی اداره کل حوادث غیر مترقبه استانداری باز خواهد گشت.

حقایق عزل متکی؛ یکبار برای همیشه!

به گزارش صریح نیوز، منوچهر متکی وزیر خارجه سابق کشورمان در پاسخ به سخنان دکتر احمدی‌نژاد در مجلس، با ادبیاتی هتاکانه و توهین آمیز و به شکلی رندانه، حقایق ماجرای عزل خود را کتمان کرد.

 

متکی با اشاره به جمله معروف منسوب به ابوعلی سینا که می‌گوید "اگر برای یک کار "اشتباه"، هزار "توجیه" بیاورید می‌شود "هزار و یک اشتباه" گفت: سخنان و رفتار آقای احمدی نژاد فرزند خودسر!!! خانواده‌ای را ترسیم می‌کند که با سوء استفاده از حمایت‌های بی دریغ و با سعه صدر بزرگ خانواده، به جای قدرشناسی و احترام، گستاخانه!!! به هنجارشکنی!!! می‌پردازد و هیچ مرزی در الزامات سخن گفتن به خصوص منطبق بودن با حق، عدل و صداقت و آراسته بودن با منطق و انصاف را پاس نمی‌دارد.
ادامه مطلب ...

جواب احمدی نژاد به طرح سئوالهای سیاسی در مجلس! + فایل صوتی

من در اینجا شهادت می‌دهم تا ثبت شود که مجلس از همه ظرفیت‌های قانونی و فراقانونی خود برای کنترل دولت و اعمال نظرات خود در امور اجرایی استفاده کرده است!


رئیس جمهور کشورمان صبح چهارشنبه جهت پاسخگویی به سوالات 10 گانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس حضور یافت و به این سوالات پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در ابتدای سخنان خود با تبریک فرارسیدن عید نوروز به جامعه‌ی بشری اظهار داشت: همان طور که اشاره کردند، سوال از رئیس جمهور طبق قانون اساسی حق مجلس است و رئیس جمهور و وزرا باید پاسخ دهند بنابراین اتفاق ویژه‌ای رخ نداده است و جمعی از نمایندگان سوالاتی را مطرح کرده‌اند.

ادامه مطلب ...