چند انتقاد " فلسفی " به دور دوم انتخابات مجلس اهواز

بحث خرید و فروش رأی معضلی است که به رغم آگاهی مسئولین هنوز مرتفع نشده است. رسیدگی به این مسئله کار من نیست که از من سند بخواهید، باید در این باره کارهای اطلاعاتی دقیقی انجام شود.

 

در نشست بررسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به همت ستاد مهندس فلسفی با حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار گردید، یکی از موضوعاتی که به صورت جدی به بحث گذاشته شد، اشکالات وارده به فضای انتخاباتی و روال انتخابات در اهواز بود که مورد توجه حضار قرار گرفت

نتایج بدست آمده از مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در میان شهروندان اهوازی بحث های فراوانی را به دنبال داشت.

در نشست بررسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به همت ستاد مهندس فلسفی با حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار گردید، یکی از موضوعاتی که به صورت جدی به بحث گذاشته شد، اشکالات وارده به فضای انتخاباتی و روال انتخابات در اهواز بود که مورد توجه حضار قرار گرفت همچنین عزم جدی دلسوزان شهر و حامیان مهندس فلسفی برای ادامه راه تا حصول نتیجه مطلوب که همان پیشرفت و تعالی شهر اهواز و برطرف شدن دغدغه های اساسی مردم مومن و شریف اهواز بود مورد تاکید جدی قرار گرفت. آنچه در پی می آید مشروح این نشست می باشد.

مهندس محمد جعفرفلسفی در این نشست با اشاره به نتایج نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز، گفت: به رغم این که ظاهر امر نشان دهنده ی آن است که ما در انتخابات نتیجه ی مدنظر را نگرفتیم؛ اما در باطن به موفقیت بسیار بزرگ تری دست پیدا کردیم که این پیروزی واقعی برای همه ی ما مسرّت بخش و خوشایند است.

ادامه مطلب ...

همه کسانی که برای ریاست جمهوری مطرح هستند

سایت سروش نیوز در گزارشی اختصاصی نوشت :«همه کسانی که برای ریاست جمهوری مطرح هستند» این چهره ها هستند!

همچنین این پایگاه خبری نوشت .دراین گزارش خبری بنا بر تایید یا رد شخص خاصی را نداشته و تنها به بررسی گوشه ای از شخصیت و همچنین اخباری که در محافل مختلف راجع به کاندیداتوری برخی از سیاسیون مطرح می شود آنهم به صورت مختصرمی پردازیم.

لازم بذکر است عنوان اصلاح طلب ویا اصوالگرا و یا دولتی ها صرف شخص خاصی نیست و کلی مطرح می شود.
ادامه مطلب ...

نامه جمعی از حامیان دولت اسلامی به وزیر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتمان پرس،شنیده شده جمعی از حامیان دولت اسلامی با ارسال نامه ای به مصطفی محمد نجار وزیر محترم کشور از نفوذ جریان فتنه که اکنون به سران یکی از ارگان های شهری تهران نزدیک هستند اخطار داده و به نسبت به عواقب وجود این عوامل در آن وزارتخانه هشدا داده اند.

ه گزارش اختصاصی خبرنگار ما جمعی از حامیان دولت اسلامی با ارسال نامه ای به مصطفی محمد نجار وزیر محترم کشور از نفوذ عوامل جریان فتنه و نزدیک به یکی از ارگان های شهری تهران در معاونت عمرانی این وزارتخانه و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و تخلف چند ده میلیاردی توسط این باند مافیایی شکل گرفته در این نهاد حساس خبر داده اند.

شنیده های خبرنگار ما از این حکایت دارد که نفرات اصی این باند افرادی با نام های "س.م.س" و "م. م"، "س.ق"، "ع.چ"، "م.م.م" و "ر.ک" می باشند که با در اختیار گرفتن حساس ترین مسئولیت های این معاونت و همچنین ریاست هیئت مدیره و مدیر عاملی دو اتحادیه اصلی حمل و نقلی و یک تعاونی تخصصی این وزارتخانه از طریق عقد قرارداد انحصاری خرید خودروهای ناوگان حمل و نقل  شهری، بیمه خودروهای سراسر کشور و خرید قطعات و لوازم مورد نیاز، چند ده میلیارد با سوء استفاده از بیت المال و پتانسیل های مالی این بنگاه عظیم اقتصادی کسب کرده اند.

گفته می شود افراد فوق الذکر برای بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار حتی از خرید خوروهای گران قیمتی همچون پرادو، گراند ویتارا و مگان برای مجموعه تحت مدیریت خود دریغ نورزیده اند.

اخبار دریافتی از این حکایت دارد که نویسندگان این نامه تهدید کرده اند اگر به تخلفات کاملا محرز این گروه رسیدگی نشود متن نامه به همراه اسناد پیوست شده را به صورت علنی منتشر خواهند کرد.

پنج شنبه ها در خوزستان تعطیل اعلام شد

بر اساس برنامه تغییر ساعات اداری روزهای پنجشنبه برای ادارات دولتی در استان خوزستان تعطیل اعلام شد.

ساعت کار ادارات و سازمان های خوزستان از اول خرداد ماه سال جاری تغییر خواهد یافت که بر این اساس روزهای پنجنشبه تعطیل می باشد.

بر اساس این گزارش این تغییر به منظور کاهش مصرف در ساعات پر مصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی صورت می گیرد.

این گزارش حاکی است برنامه تغییر ساعات کار اداری استان از یکم خرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه تعیین شده از شنبه تا چهارشنبه زمان کار ادارات از ساعت شش و 45 دقیقه تا 14 و 45 دقیقه است. ساعات کار بخش های درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی و امداد رسانی تغییر نخواهد کرد.

ساعات کار بانک ها با رعایت فعال بودن حداقل 50 درصد شعب در روز پنج شنبه همانند سایر ادارات خواهد بود. به منظور رفاه حال شهروندان کلیه دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات عمومی موظفند طبق روال قبل نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام کنند.

واحدهایی از استانداری، فرمانداری های و بخش داری ها که حضور آن در روز های پنج شنبه لازم می باشد، طبق بخشنامه جداگانه متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشروح دهمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی


نقش مه‌آفرید در تنظیم قیمت فولاد ایران / مدیرعاملی که ویلای مه آفرید را نظافت می‌کرد / جرأت اعتراض به جعل امضا‌ء را نداشتیم و ...


دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به فساد بزرگ مالی در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار شد.  در این جلسه  8 نفر در دادگاه  حاضر شدند که یکی از آنها به عنوان مطلع حضور داشت و به اتهامات 7 متهم دیگر رسیدگی شد که به شرح زیر است .


مدیرعامل ۱۹ ساله به عنوان مطلع جزئیاتی از پرونده را فاش کرد

(الف-ت) مدیرعامل 19 ساله‌ای که مدیرعامل شرکت فولادفام اسپادانا بود با حضور در دادگاه به عنوان مطلع برخی از جزئیات این پرونده بزرگ را افشا کرد.

این فرد در پاسخ به سوال قاضی سراج درباره چگونگی احراز پست مدیرعاملی گفت: من دیپلم ندارم و تنها تا دوم دبیرستان درس خوانده‌ام اما مرا رئیس هیات‌ مدیره این شرکت کرده بودند.

قاضی سراج به او گفت:‌برخی از متهمان عنوان کرده‌اند که شما نفر پنجم اقتصاد ایران هستید؛ آیا می‌دانید انواع شرکت چیست؟ وی گفت: دروغ گفته اند من از اقتصاد و تجارت هیچ چیزی نمی‌دانم حتی نمی‌دانم شرکت سهامی چیست یا شرکت خاص.

ادامه مطلب ...

احمدی نژاد به خوزستان می آید

طبق اخبار رسیده، همزمان با چهارم خرداد ماه رئیس جمهور و هیئت همراه برای افتتاح برخی از پروژه های عمرانی به دزفول می آیند.