شنیده ها از گزینه های جدید استانداری خوزستان

پس از اینکه در چند هفته اخیر با تغییر چند استاندار شایعه تغییر استاندار خوزستان نیز جزء احتمالات برشمرده می شد، ورود چند نماینده خوزستان به گود و انتقاد شدید از استاندار خوزستان فضا برای تغییرات در راس استانداری خوزستان جدی تر شد و شایعات و احتمالات رنگ و بوی دیگری گرفت.

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز خبر از  احتمال تغییر استاندار خوزستان  داد و امروز هم نماینده جوان خرمشهر با ادبیاتی حماسی و تند گفت که از دید ما استاندار خوزستان بایستی هر چه سریعتر جابجا شود و دولت هر چه زودتر گزینه جایگزین معرفی کند.

از گوشه و کنار سایر نمایندگان هم اظهاراتی را مطرح می کنند که احتمال می رود بزودی عده ای دیگر از نمایندگان هم انتقادات خود را صریح تر بیان کنند.

ادامه مطلب ...

استاندار خوزستان رفتنی است / اهانت حجازی به نمایندگان !

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: از دید نمایندگان استاندار خوزستان رفتنی است و دولت باید به فکر جایگزین باشد.

عبدالله سامری اظهار کرد: استان خوزستان در حال حاضر در بخش‌های مختلف از ضعف و ناکارآمدی مدیریتی رنج می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین این مدیریت‌ها مدیریت استان است که بیش از حد انتظار برای مدیریت، در استان بوده و هر چه در توان داشته انجام داده و دیگر نمی‌توان انتظاری از وی داشت.

نماینده مردم خرمشهر خاطرنشان کرد: استان خوزستان نیازمند یک استاندار تازه نفس، شجاع و پویاتر است چرا که این استان وضعیت ویژه‌ای دارد.

سامری تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار مجلس مجمع نمایندگان خوزستان درخواست برگزاری جلسه‌ای با استاندار برای بررسی وضعیت استان و انتظارات نمایندگان از استاندار کردند که استاندار حاضر به شرکت در این جلسه نشد.

وی افزود: استاندار علناً گفت رئیس جمهور مخالف برگزاری جلسه استانداران با نمایندگان است و اگر بفهمد من با شما جلسه داشتم سریعاً من را برکنار می‌کند.

وی اظهار کرد: این حرف و اقدام استاندار در واقع توهین به مردم و نمایندگان آنان در مجلس است و از استاندار بعید بود اینگونه بهانه‌تراشی بکند.

ادامه مطلب ...

برکناری مدیرعامل شیرین شهر به چه دلیل بود؟

مهندس فضیلت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر پس از انتقاد از روند ساخت مسکن مهر و گفتن حقایقی در خصوص مسکونی نبودن شیرین شهر برکنار شد.

به گزارش یاران مهر به نقل از شوشان، طی جلسه ای در سالن کنفرانس شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر  با حضور  رحمانی عضو هیات مدیره و مدیرپشتیبانی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و مهندس دهقانی  قائم مقام وزیر و مدیرکل محترم راه و شهر سازی استان خوزستان ، فضیلت پور تودیع و به جای وی سعید رکابی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر معرفی شد...

ادامه مطلب ...

مدیرعامل ملی حفاری تغییر می کند / بازنشستگی حیدر بهمنی

به گزارش یاران مهر بع نقل از نفت نا ، هم‌زمان با موافقت وزیر نفت با تغییر دو مدیر ارشد نفتی - مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت و مدیر عامل شرکت مهندسی توسعه نفت (متن)- که با حکم احمد قلعه‌بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران صورت پذیرفت، شواهد حکایت از تکمیل زنجیره تغییرات با انتصاب 3 مدیرعامل جدید برای سه شرکت تابعه شرکت ملی نفت و همچنین تغییر مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت است...

ادامه مطلب ...

سودانی خبر داد: احتمال جابجایی استاندار خوزستان

ناصر سودانی به استناد انتقاداتی که به فعالیت استاندار خوزستان وارد است از احتمال جابجایی وی خبر داد.

موج تغییرات استانداران در سال جاری با تغییر دو استاندار استان‌های قم و خراسان شمالی کلید خورد و ابوطالب شفقت، استاندار خراسان شمالی و موسی پور، استاندار قم جای خود را به محمود احمدی بیغش نماینده حامی دولت در مجلس هشتم و کرم رضا پیریایی از نزدیکان محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور دادند.

ناصر سودانی نماینده اهواز درباره برکناری استانداران گفت: یکی از راه های توسعه پایدار، ثبات مدیریتی در کشور است. اما نباید بر ابقا مدیران ناکار آمد اصرار داشت. حضور مدیران ناکارآمد در استان داری ها موجب جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد و باید ترتیبی داده شود که مدیران ناکارآمد جابجا شوند.

ادامه مطلب ...

دکتر جلالیان در راه استانداری خوزستان ؟

هر چند که این روزها موج تغییرات در خود وزارت کشور نیز به راه افتاده و گمانه زنی هایی در خصوص تغییر خود وزیر کشور با اعلام نام جایگزین های احتمالی وی بر سر زبان هاست اما در گوشه و کنار کشور نیز زمزمه هایی مبنی بر تغییر چند استاندار به گوش می رسد .

تغییرات گسترده ای که آغاز آن با تغییراستاندار قم آغاز گردید در وزارت کشور در حال شکل گیری است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی بُنا هر چند که این روزها موج تغییرات در خود وزارت کشور نیز به راه افتاده و گمانه زنی هایی در خصوص تغییر خود وزیر کشور با اعلام نام جایگزین های احتمالی وی بر سر زبان هاست اما در گوشه و کنار کشور نیز زمزمه هایی مبنی بر تغییر چند استاندار به گوش می رسد...

ادامه مطلب ...

169 میلیارد تومان از بودجه سال 90 استان هنوز جذب نشده است

استاندار خوزستان اعلام کرد: در حالی که تنها دو هفته تا پایان سال مالی 90 باقی مانده هنوز 169 میلیارد تومان اعتبار مربوط به دستگاه‌های اجرایی در خزانه باقی است که جذب نشده است.
سید جعفر حجازی شامگاه شنبه 17 تیرماه در شورای برنامه‌ریزی خوزستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران، بر جذب این رقم تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران همواره بر تخصیص اعتبارات زیاد و افزایش رقم هر سال نسبت به سال قبل اصرار دارند این در حالی است که در پایان سال می‌بینیم که رقم قابل توجهی هنوز در خزانه مانده و جذب نشده است...
ادامه مطلب ...