دکتر جلالیان در راه استانداری خوزستان ؟

هر چند که این روزها موج تغییرات در خود وزارت کشور نیز به راه افتاده و گمانه زنی هایی در خصوص تغییر خود وزیر کشور با اعلام نام جایگزین های احتمالی وی بر سر زبان هاست اما در گوشه و کنار کشور نیز زمزمه هایی مبنی بر تغییر چند استاندار به گوش می رسد .

تغییرات گسترده ای که آغاز آن با تغییراستاندار قم آغاز گردید در وزارت کشور در حال شکل گیری است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی بُنا هر چند که این روزها موج تغییرات در خود وزارت کشور نیز به راه افتاده و گمانه زنی هایی در خصوص تغییر خود وزیر کشور با اعلام نام جایگزین های احتمالی وی بر سر زبان هاست اما در گوشه و کنار کشور نیز زمزمه هایی مبنی بر تغییر چند استاندار به گوش می رسد...

بر پایه همین گزارش محتمل ترین این تغییرات که هفته های گذشته با اعلام نام چند گزینه احتمالی بر سرزبان ها افتاد ، تغییر جهانبخش استاندار فعلی بوشهر بود اما به تازگی یک منبع آگاه از احتمال جایگزینی " دکتر عسگر جلالیان " یکی از نمایندگان سابق استان به جای استاندار فعلی خوزستان خبر داد .

گفتنی است که عسگر جلالیان از حوزه جنوبی استان بوشهر به مجلس راه یافت و از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به شمار می رفت . وی به زبان های عربی ، انگلیسی و فرانسه تسلط کامل دارد و سایت اطلاع رسانی ایشان در دوران نمایندگی مجلس از فعال ترین و به روز ترین منبع اطلاع رسانی نمایندگان به حوزه های انتخابیه خود بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد