برکناری مدیرعامل شیرین شهر به چه دلیل بود؟

مهندس فضیلت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر پس از انتقاد از روند ساخت مسکن مهر و گفتن حقایقی در خصوص مسکونی نبودن شیرین شهر برکنار شد.

به گزارش یاران مهر به نقل از شوشان، طی جلسه ای در سالن کنفرانس شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر  با حضور  رحمانی عضو هیات مدیره و مدیرپشتیبانی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و مهندس دهقانی  قائم مقام وزیر و مدیرکل محترم راه و شهر سازی استان خوزستان ، فضیلت پور تودیع و به جای وی سعید رکابی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر معرفی شد...

قابل ذکر است که مدیر عامل سابق شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر پیش از این گفته بود: زیرساختهای مسکن مهر برای تکمیل این طرح ملی در شیرین شهر هنوز تامین نشده و این شهر به هیچ وجه آماده سکونت نیست.

عطا الله فضیلت زاده اظهارکرد: کل پروژه مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر شش هزار و 300 واحد است که در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 واحد در مرحله اسکلت بندی، سه هزار و 177 واحد در مرحله اجرای سقف و بیش از دو هزار واحد در مرحله دیوار چینی و سفت کاری قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضراین دو هزار واحد آماده بهره برداری هستند، افزود: مقرر شده تا پایان سال تعداد سه هزار واحد برای بهره برداری آماده شود.

فضیلت زاده مشکل اصلی این شهرها را عدم تامین امور زیربنایی و زیرساخت ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه درحالی که تاکید شده سه هزار واحد تا پایان سال برای افتتاح آماده شوند، اما فعالیت های امور زیربنایی ازقبیل شبکه های آب، برق، گاز و فاضلاب بسیار ضعیف بوده به طوری که از 15 درصد فراتر نرفته است.

وی با بیان اینکه اسکان مردم در این واحدها منوط به تامین امکانات مورد نیاز و زیرساخت های لازم است، تصریح کرد: در زمینه ساخت مدرسه، مرکز بهداشت، ورزشگاه، بیمارستان و... تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر اظهار کرد: براساس قانون خاص شهرهای جدید، بخش آماده سازی از قبیل ایجاد فضای سبز، امور پیاده رو سازی، خیابان سازی و طراحی و مطالعه شهری جزو وظایف ما است و غیر از این وظیفه ای متوجه شهرهای جدید نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد