ناگفته های آقاتهرانی در مورد جبهه پایداری

آقاتهرانی: اینکه می‌گویند یک صندلی خالی در دولت برای امام زمان(عج) گذاشته‌اند، دروغ است

جریان انحراف می‌تواند همه جائی باشد و اینکه بخواهیم آن را به اشخاص منحصر کنیم و اسم بگذاریم، خیلی درست نیست


دبیرکل جبهه پایداری گفت: نوشتن نامه بی‌بسم‌الله، نامه بی‌سلام و والسلام، کار بدی است، از هر که باشد؛ باید التزام به ولایت در عمل نشان داده شود و اگر نباشد، خود این انحراف است.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی فارغ‌التحصیل، عضو هیئت علمی و مسئول تربیت مربی موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) و از شاگردان نزدیک آیت‌الله مصباح یزدی است؛ وی در سال 1386 از حوزه تهران برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نامزد شد و در انتخابات مجلس هشتم شرکت کرد.

ادامه مطلب ...

حویزاوی مدیرکل حج و زیارت خوزستان شد

حاج ناصر حویزاوی با حکم موسوی جایگزین دلارام شد.

طی حکمی از سوی حجةالاسلام و المسلمین دکتر سیداحمد موسوی حاج ناصر حویزاوی بعنوان مدیرکل حج و زیارت خوزستان منصوب شد.

حاج ناصر حویزاوی در کارنامه خود ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ، یک دهه فعالیت در امر اعزام زائران بیت الله الحرام و مدیریت و کارگزاری کاروان های حج عمره و تمتع و مسئولیت های فرهنگی و آموزشی را دارد.

بازخوانی صحبت های احمدی نژاد در جمع حامیان دولت اسلامی آبان 90


بدون هیچ مقدمه ای مشروح صحبت های دکتر احمدی نژاد در جمع حامیان دولت اسلامی (گقتمان اسلامی) که در آبان 90 برگزار شد و رسانه ها، خصوصا رسانه هاس مدعی اصولگرایی آن جلسه رو انتخاباتی قلمداد کردند را برای مطالعه منتقدان منصف و دوستان قرار میدهم:


سم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

قبل از اینکه گزارشاتی را خدمت دوستان داشته باشم چند نکته را باید توجه نمود.

نکته اول: ایستادن بر خط مستقیم الهی بر عدالت ، برتوحید،بر اسلام ناب و بر ولایت به این سادگی ها که بعضی گفتگو می کنند نیست . اینکه ولایت را طوری بگویند که چهار تا بچه چهارم و پنجم ابتدایی هم متوجه شوند، این همه مشکلات د ر طول تاریخ ایجاد نمی شد. دشوارترین کار حرکت در مسیر حق و در مرز حق است.اگردرک وعمق مسایل به این سادگی بود این همه انحراف درطول تاریخ بشری اتفاق نمی افتاد. اگر فهم مسایل به این سادگی بود که کسی گمراه نمی شد.اگردرک ولایت به این سادگی بود این همه پیامبر و امام نباید می آمدند. همین شهادت یازده امام ، شهادت حضرت زهرا(س) نشانه گمراهی است. شهادت شهید بهشتی نمونه گمراهی بشر است.

ادامه مطلب ...

متن کامل درددل های احمدی نژاد با دانشجویان

نمایندگان تشکل‌های علمی و فرهنگی دانشجویی کشور با دکتر محمود احمدی‌نژاد دیدار کردند. رئیس‌جمهور در این دیدار که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، در پاسخ به این ادعا که احمدی‌نژاد دیگر احمدی‌نژاد سال 84 نیست، اظهار داشت: بنده نیز در آرزوی یاران سال 84 خود هستم.

 

متن کامل و دقیق سخنان مهم رئیس جمهور، تقدیم می شود:
ادامه مطلب ...

خوزستانی ها مراقب ادکلن کُشنده باشند

طی روزهای گذشته مطالبی مبنی‌بر توزیع نوعی ادکلن حاوی گاز کشنده میان زائران عتبات عالیات مطرح شد که رئیس سازمان حج و زیارت این موضوع را تکذیب کرد، ولی از زائران ایرانی خواست تا به توصیه‌ها و تذکرهای کارگزاران زیارتی و مدیران کاروان‌ها توجه کنند.

در همین خصوص معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: ادکلن موسوم به "lovely" از مبادی رسمی وارد کشور نشده و تاکنون نیز نمونه‌ای از آن برای سنجش و آزمایش در اختیار این معاونت قرار نگرفته است.

دکتر بهزاد شریف مخمل‌زاده اظهار کرد: معاونت غذا و دارو در آزمایش اقلام وارداتی تنها مواردی را مورد سنجش قرار می‌دهد که به صورت رسمی و از مرزهای قانونی وارد کشور شده باشند.

ادامه مطلب ...

«‌محبت رئیسی» مدیر عامل منطقه آزاد اروند شد

به گزارش خوزنیوز،یک منبع مطلع از انتصاب «‌محبت رئیسی» به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد اروند خبر داد.

این منبع از صدور حکم محبت رئیسی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان مدیر عامل جدید منطقه آزاد اروند خبر داد.

بنا به این خبر قرار است فردا آیین معارفه داخلی «محبت رئیسی» برگزار شود، پیش از این بهروز حسینی‌فر سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند را عهده‌دار بود که چندی پیش به سمت سرپرستی معاون نیروی انسانی استانداری خوزستان منصوب شد.

منطقه آزاد اروند از بدو تاسیس با تغییرات مدیریتی جدی مواجه بوده است.