بهمنی مدیر عامل حفاری می ماند

از مدتی پیش برخی از منابع از بازنشستگی حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری خبر می دادند. بر اساس اخبار موثق غلامحسین اشرفی مشاور و رییس دفتر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اما طی نامه ای مکتوب خطاب به وی نوشت: تقاضای بازنشستگی جنابعالی به استحضار مهندس قلعه بانی معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران رسید. وی ضمن اعلام مخالفت اظهار داشت: با عنایت به تعهد، تخصص، تجارب و خدمات گرانقدر جنابعالی در طی سالیان متمادی به صنعت نفت بویژه شرکت ملی حفاری ایران و با توجه به شرایط بین المللی حاکم و در راستای بسیج تمامی نیروهای خدوم و خدمتگذار جهت به بهره برداری رسانده طرح های توسعه ای، انتظار است جنابعالی کما فی السابق و با جدیت تمام در انجام وظایف محوله به نحو شاسیسته اهتمام لازم معمول فرمائید.

همچنین با خبر شدیم تمام 18 نماینده استان خوزستان نیز با ارسال نامه ای به وزیر نفت، از رستم قاسمی خواستند بازنشستگی مهندس حیدر بهمنی به مدت دو سال (مهر 93) به تعویق بیفتد. بر پایه این گزارش، مهندس قاسمی وزیر نفت نیز به دنبال طرح موضوع بازنشستگی  بهمنی خطاب به وی گفتند: تا من در وزارت نفت هستم شما هم هستید. لازم است با جدیت به کار خود ادامه دهید.

افشاگری مشاور مهدی کروبی در مورد ریخت و پاش صانعی

مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

ادامه مطلب ...

گناه سوزی در یکشنبه های ذیقعده

بیش از چهل روز از شب های قدر گذشت و خوشا به حال آنان که در این چهل روز بر عهد و توبه خود پای فشردند و اینک با قلبی صاف و روحی جلایافته با سرعتی افزون تر به سوی حضرت حق در حرکتند. ولی هستیم بسیاری از ما که همان فردای لیالی قدر توبه شکستیم و عهدمان را زیر پا گذاشتیم. در حالی که چشمه بخشش جوشان بود و چه بسا همه توبه هایمان آن شب پذیرفته شده بود اما باز قدر ندانستیم و به منزل اول عادت های سخیف و گناه های کوچک و بزرگ بازگشتیم.

ادامه مطلب ...

سمت جدید دکتر شبیب جویجری

دکتر شبیب جویجری به سمت معاون امور راهبردی دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از خانه ملت، آیت‌الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ‌دکتر جویجری را به سمت معاون امور راهبردی دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر جویجری آمده است: تعمیق ارتباط با دولت، مجلس، نهادها و  سایر دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله مواردی است که باید مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

دکتر شبیب جویجری نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز بوده و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور است.