دکتر لنکرانی: علاقه ای به کاندید شدن ندارم مگر اینکه تکلیف شود

«گل گاوزبان، کبد را داغان می‌کند، نباید همیشه گل گاوزبان خورد، الان بعضی مردم، مثل چایی، گل گاو‌زبان می‌خورند که اصلا خوب نیست!» این را دکتر کامران باقری‌لنکرانی، فوق‌تخصص کبد، جوان‌ترین وزیر بعد از انقلاب، وزیر بهداشت دولت نهم و یکی از چهره‌های شاخص جبهه پایداری قبل از شروع رسمی مصاحبه به دوستش می‌گوید، دوستی که با دیدن چای روی میز یاد گل گاوزبان افتاده و از دکتر درباره خواص و مضراتش می‌پرسد، عادتی که ما ایرانی‌ها داریم، هروقت هرکجا دکتر می‌بینیم، یاد سوالات و ابهامات پزشکی‌مان می‌افتیم و می‌خواهیم مجانی بهره‌مند شویم.

ادامه مطلب ...

ضیغمی رفتنی است/ اختلاف پاستور با وزیر نفت بر سر یک معاون

درحالی که حکم بازنشستگی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش تا دی ماه 1392 به حالت تعویق درآمده است وزیر نفت به شرط روی کار آمدن مدیر مد نظر خود نسبت به تغییر وی چراغ سبز نشان داده است.

به گزارشdیاران مهر به نقل از سراج 24، در تازه ترین تصمیمات مدیریتی لایه های بالایی مدیریت اقتصادی کشور،رئیس جمهور با برکناری علی رضا ضیغمی موافقت کرده است اما آن را منوط به جایگزینی یکی از افراد مورد وثوق پاستور کرده است.

ادامه مطلب ...

اختلاس؛ این بار در شرکت فولاد خوزستان!

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری عامل اختلاس دو میلیارد و 270 میلیون ریالی و دستگیری سه نفر همدست وی خبر داد.

حفیظ الله خواجوی اظهار کرد: در پی شکایت شرکت فولاد خوزستان مبنی بر اختلاس یک میلیارد و 400 میلیون ریالی از این شرکت توسط افراد ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی و با بررسی دلایل و مدارک و اسناد موجود شرکت فولاد خوزستان، تنخواه گردان این شرکت  را دستگیر کردند.

ادامه مطلب ...

جزئیات اختلاس میلیاردی در بانک کشاورزی خوزستان!

ماجرا از این قرار است که این کارمند بانک از مدت ها قبل در تدارک این اختلاس بوده است تا اینکه ساعت چهارده و هفت دقیقه پنج شنبه هفته گذشته این کار را به شکل زیر به سرانجام می رساند.

از آنجایی که کارمندان شعب باید در پایان وقت اداری، تمامی حساب ها را بررسی و به عبارتی حساب ها را صفر کنند این کارمند هم این کار را انجام داده و به اتفاق رییس شعبه و سایر کارمندان در تدارک ترک محل کار می شوند که ناگهان این کارمند اعلام می کند که شک دارم که سیستم کامپیوتری خود را خاموش کرده ام یا نه؟! لذا درب بانک از سوی نگبان باز می شود تا این کارمند به بهانه خاموش کردن سیستم خود نقشه شوم اختلاس را پیاده کند...

ادامه مطلب ...

خاطـره ای تفـکربرانگیـز از پـروفسور حسـابی

پروفسور حسابی؛ ملقب به پدر فیزیک ایران بعد از ملاقاتی که با انیشتین داشتند و پس از آنکه انیشتین به ایشان نوید می دهند که نظریه شما در آینده ای نه چندان دور، علم فیزیک را در جهان متحول خواهد کرد، به پروفسور پیشنهاد می دهد که برای تکمیل نظریه خود در آزمایشگاه مجهز دانشگاه شیکاگو به کار خود ادامه دهد. در ادامه ایمیل خاطره ای بسیار آموزنده از ایشان در دانشگاه شیکاگو نقل شده که هر ایرانی را به فکر وا می دارد. امیدوارم شما دوستان هم فرصت خوندنش رو از دست ندهید ...

ادامه مطلب ...

جزییات دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای، با تشریح جزییات دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، اعلام کرد؛ دستگیرشدگان، عضو یک گروهک تروریستی تجزیه‌طلب هستند که از 7 سال پیش با حمایت مالی یک کشور حوزه خلیج فارس در استان خوزستان راه‌اندازی شده است .


در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ 91/08/26 این وزارتخانه در مورد شناسایی و بازداشت تعدادی از تروریست‌های وابسته به بیگانه، برخی سوابق و اطلاعات جدید به دست آمده از عناصر دستگیر شده را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:

ادامه مطلب ...

توهین بی سابقه به رئیس جمهور در کاریکاتور روزنامه حامی هاشمی!


 

 

 روزنامه مغرب که سینه چاکی گسترده برای خاندان هاشمی را در کارنامه خود دارد، روز چهارشنبه با انتشار یک کاریکاتور پیرامون سؤال از رئیس جمهور، توهین بی سابقه ای را به رئیس جمهور منتخب ملت ایران روا داشته است که امید می رود مورد توجه مسئولان دستگاه قضائی قرار گیرد ...