ضیغمی رفتنی است/ اختلاف پاستور با وزیر نفت بر سر یک معاون

درحالی که حکم بازنشستگی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش تا دی ماه 1392 به حالت تعویق درآمده است وزیر نفت به شرط روی کار آمدن مدیر مد نظر خود نسبت به تغییر وی چراغ سبز نشان داده است.

به گزارشdیاران مهر به نقل از سراج 24، در تازه ترین تصمیمات مدیریتی لایه های بالایی مدیریت اقتصادی کشور،رئیس جمهور با برکناری علی رضا ضیغمی موافقت کرده است اما آن را منوط به جایگزینی یکی از افراد مورد وثوق پاستور کرده است.

گویا سوابق کاندیدای معاونت وزارت نفت برای حضور در خیابان ورشو مورد تایید وزارت نفت و نهادهای مربوط نرسیده است و بر همین اساس با انتصاب وی مخالفت شده است. گویا اصرار عجیبی از سوی پاستور در میان است و تغییر در پالایش و پخش را منوط به جلب نظر خود کرده است.

وزیر نفت هم در حال رایزنی با مسولان مربوطه برای برکناری ضیغمی و جایگزین کردن یکی از مدیران بیرونی جز مدیر مدنظر پاستور است که هنوز به نتیجه نرسیده است.

پاستور قصد دارد مدیر خود را به پالایش و پخش بفرستند در حالی که نظر رستم قاسمی روی مدیری دیگر است.

علیرضا ضیغمی معاون وزیر نفت با به روی کار آمدن سید مسعود میرکاظمی در وزارت نفت،به یکباره از یک مدیر میانی به معاونت ارتقا یافت و مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش را بر عهده گرفت. وی که مدیری عملیاتی و بالادستی محسوب می شود در پایین دست نفت سمتی به دست آورد که با انتقادات بسیاری مواجه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد