پیش بینی قرآنی از رئیس جمهور آینده دکتر قالیباف


به گزارش یاران مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ظهور،همانطور که چند ماه قبل نیز اعلام کرده بودیم اگر اتفاق خاصی در روز های آینده روی ندهد وانتخابات به مدد الهی روال عادی خود را طی نماید که انشا الله همین طورخواهد شد.


دکتر محمد باقر قالیباف هفتمین  رییس جمهوری اسلامی ایران است واین پیش بینی را  بنده  ازدوسال قبل میدانستم وسه ماه قبل نیز درجلسه ای حضوراً ومستندبه ایشان اطلاع دادم.


واین دوره که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب هفتمین رییس جمهوردرجمهوری اسلامی ایران می باشد ، حماسی ترین ، پرشور ترین ومهم ترین انتخابات دردوران حیات نظام جمهوری اسلامی ایران قبل از ظهور می باشد.

مانام این انتخابات را انتخاب جوان میگذاریم چون هم رییس جمهوری جوان انتخاب می شود وهم بیشترین رأی دهندگان دراین دوره جوان هستند.
البته به دلایلی رأی ما محفوظ می باشد ، لکن اقبال اکثریت مردم به دکتر قالیباف خواهد بود،و پیش بینی فوق  مستند به علمی خاص است.  وتوصیه مینماییم شما نیز  درانتخابتان صرفاً به نتیجه پیش بینی ما توجه ننمایید بلکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری ملاک هایی که معظم له فرموده اند را مد نظر وبه شخص دلخواه خود رای دهید هرچند آقای قالیباف  رییس جمهور شود.
واگر نمی گفتند کذب الوقاتون  پیش بینی مهم تری از وقوع امری مهم را هم اکنون اعلام می نمودم ،از جمله خبری هم از عربستان ...


1- اگر ائتلاف با قرار اولیه خودباقی بماند ،آقایان دکتر ولایتی وحداد عادل  در جریان معرفی های خود به نفع آقای قالیباف کنار می روند.


2-بر خلاف ادعای مغرضان مردم دین باور وبصیر از تمام اقشار در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.


3- برخلاف اظهارات تلویحی رییس تشخیص مصلحت نظام  ، تا سال 1439 که زلزله شدیدی در تهران واقع می شود هیچ حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد وآن هم به پیروزی جهانی اسلام ونابودی اسراییل منجرمی گردد .


4- یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری (که به نظر ما ویژگی خاصی دارد و به اعضاء خواهیم گفت ) تبدیل به استثنایی ترین انتخابات  در دوران  جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و توجه غیر منتظره جهانیان را به خود جلب خواهد کرد.


5- بزودی جهانیان  شاهد ابعاد گسترده تری از تأثیرات معنوی ولایت فقیه در جهان اسلام وحتی در میان موحدان ومظلومان عالم خواهند بود.

خاطره ای خواندنی از پناهیان پیرامون شخصیت سعید جلیلی


به گزارش یاران مهر، حجت الاسلام پناهیان در همایش سعید که در قم برگزار شده بود، به ذکر خاطره ای جالب از سعید جلیلی پرداخت، که در ادامه تقدیم می گردد:
 پناهیان این گونه بیان کرد: آیت الله مهدوی کنی یکبار از آقای جلیلی پرسیدند که شما که علاوه بر دورس دانشگاهی فقه و اصول خواندید، آیا این فقه اصول خواندن برای شما مفید بود؟
 
پناهیان افزود:سعید جلیلی در پاسخ به آیت الله مهدوی گفتند: خواندن این درس ها برای بنده فایده بسیار فراوانی داشت، اما کمتر فایده آن این بود که این مطلب را به خوبی فهمیدم که حوزه علوم دینی یک حوزه کاملا تخصصی است و نظر دادن در این حوزه کار بسیار سختی است و به جز متخصصین در این حوزه دین کسی نمی تواند در این موضوع نظر دهد.
 
پناهیان گفت: بنده از این نوع نگاه آقای جلیلی به مباحث دینی این نتیجه را می گیرم که ایشان برخلاف برخی از افراد که بدون داشتن هیچ گونه تخصصی در عمیق ترین مسائل دین ورود پیدا می کنند و تئوری پردازی در حوزه دین می پردازند، ایشان ضمن اینکه فهم خوبی از مسائل دینی و حوزوی دارند، ورود به این موضوعات را بر عده متخصصین می دانند و این موضوع تواضع ایشان ونوع نگاه درست ایشان را نشان می دهد.

2 موضع صریح رهبرانقلاب درباره مذاکرات تیم هسته‌ای دولت اصلاحات


به گزارش یاران مهر به نقل از فارس، این روزها بحث مذاکرات هسته ای به یکی از موضوعات مطرح در سخنان کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و دیدگاه های مختلفی در این زمینه مطرح می شود.
 به همین مناسبت، رجوع به دو موضع صریح رهبر معظم انقلاب درباره این مذاکرات که در دولت اصلاحات با دولتهای اروپایی صورت می گرفت، می تواند بسیار راهگشا باشد.

ادامه مطلب ...

نقدی بر دیدگاه محمدباقر قالیباف نسبت به حدود دخالت دین دراجتماع

به گزارش یاران مهر به نقل از 598 نگاهی به تاریخ گذشته، این نکته که ملت ایران هیچ گاه و تحت هیچ حکومتی بدون دین و یا تفکرات دینی نمی زیسته را آشکار می سازد. اما کیفیت عینیت یافتن آموزه های دینی در زندگی مردم در مقاطع مختلف تاریخی متفاوت و بیش از هرچیز متاثر از نوع حکومت مستقر و عملکرد سیاستگذاران بوده است.

ادامه مطلب ...

علامه مصباح خطاب به سعید جلیلی: این که گفتند ما به شما وقت ندادی


سعید جلیلی کاندیدای اصلح یازدهمین دوره ریاست جمهوری دقایقی پیش با علامه مصباح دیدار کردند.
 
جلسه وی با علامه مصباح تا نماز مغرب و عشا ادامه داشت.
 
علامه مصباح در ابتدای این دیدار فرمودند: این که گفتند ما به شما وقت ندادیم، شیطنت رسانه ها بود و چنین چیزی نبود.
 نماز جماعت به به امامت علامه مصباح برگزارشد.

ادامه مطلب ...

حدیث معرفت امیرالمومنین(علیه السلام) به نورانیت


ابوذر غفاری از سلمان فارسی که خداوند از هر دوی آنها خشنود باد پرسید که ای اباعبدالله معرفت امیرالمؤمنین به نورانیت چیست؟ سلمان گفت:ای جندب(ابوذر) بیا برویم تا این را از خود آن حضرت بپرسیم سپس به محل آن حضرت رفتیم و او را نیافتیم.ابوذر گفت:پس به انتظار ایشان ماندیم تا آن حضرت آمدند. حضرت فرمودند: چه امری شما را اینجا کشانده است؟

ادامه مطلب ...