علامه مصباح خطاب به سعید جلیلی: این که گفتند ما به شما وقت ندادی


سعید جلیلی کاندیدای اصلح یازدهمین دوره ریاست جمهوری دقایقی پیش با علامه مصباح دیدار کردند.
 
جلسه وی با علامه مصباح تا نماز مغرب و عشا ادامه داشت.
 
علامه مصباح در ابتدای این دیدار فرمودند: این که گفتند ما به شما وقت ندادیم، شیطنت رسانه ها بود و چنین چیزی نبود.
 نماز جماعت به به امامت علامه مصباح برگزارشد.

 سعید جلیلی دقایقی پیش پس از پایان دیدارش با آیت الله مصباح در جمع خبرنگاران گفت: توفیق بسیار بزرگی بود که امروز خدمت آیت الله مصباح شرف یاب شدم، شخصیتی که ستاره درخشان انقلاب است و وجود پربرکت ایشان موجب خیر و برکت برای نظام اسلامی می باشد؛ آرزو می کنم سایه ایشان در جهت تقویت انقلاب که مقام معظم رهبری علمدار آن هستند مستدام باشد.

وی با بیان اینکه خوشحال هستم که شخصیت هایی همچون آیت الله مصباح در این مسیر نورافشانی می کنند افزود: گفتمان انقلاب یک حیات جدید را برای کشور به ارمغان آورده، انشاءالله در مسیری که انقلاب دنبال می کند، این گفتمان روز به روز به برکت فقاهت و ارزشهای واقعی انقلاب که از حوزه علمیه سیراب می شود این مسیر را پرشتاب تر ادامه دهد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گزارش مهر این گونه بیان کرد: باور من این است که آنچه می تواند پیشرفت دنیا و آخرت را برای مردم ما بدنبال داشته باشد تکیه بر ارزشهای اسلامی است که باید از ظرفیت های حوزه، فقاهت و مرجعیت در سایه ولایت فقیه و مسیری که برای ما باید در آن ادامه راه دهیم شکل پیدا کند.

جلیلی افزود: انشاءالله همه ما بتوانیم فارغ از نتیجه انتخابات این گفتمان را با قوت که مورد رضای خداست ترویج کنیم، از حضرت استاد متشکریم که به ما لطف کردند و ما امروز از نصایح ایشان استفاده کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد