2 سال تا حادثه عظیم



بسم الله الرحمن الرحیم

به صاحبان بصیرت

 

وَ لَقَدْ نَزَلَتْ بِکُمُ الْبَلِیَّةُ جَائِلًا خِطَامُهَا رِخْواً بِطَانُهَا فَلَا یَغُرَّنَّکُمْ مَا أَصْبَحَ فِیهِ أَهْلُ الْغُرُورِ فَإِنَّمَا هُوَ ظِلٌّ مَمْدُودٌ إِلَى أَجَلٍ مَعْدُودٍ-امام علی (علیه السلام) خطبه 7 نهج البلاغه

 

 

اکنون فتنه بر شما فرود آمد، همچون شتری که مهارش جنبان است، و میانبندش سست و نا استوار، و سواری بر آن دشوار. مبادا آنچه مردم دنیا را فریفت، شما را بفریبد، که آن دامی است چون سایه گسترده - همه را به دام اندازد -، و تا دم مرگ رهاشان نسازد

 

*****

به هوش باشید:

دشمن بهره اش راازمذاکرات سوری گرفت وبازی را بُرد .

درواقع به تمام اهدافش ازمذاکرات نمایشی 5+1 که نیاز به فرصتی برای اجرای نقشه هایش در بیرون ازجلسات مذاکره، یعنی تنگ ترنمودن محاصره ایران اسلامی بود، رسید و این فرصت را بدست آورد تا نقشه هایش را اجرا نماید ، لذا با نشان دادن درباغ سبزِرفع تحریم ها ،به کسانی که نگاهشان به دست آنها بودو نه به امکانات بالقوه داخل کشور ، آنها را به طمع انداخت و سرگرم نمود تا با چیدمان اهداف استراتژیک خود، درکشورهای اطراف و تقسیم و تضعیف کشور های مسلمان  اطراف ایران ، برای حمله نهایی به جمهوری اسلامی ایران خود را آماده نماید.

نباید این گونه می شد که شد و نباید با دشمنی که امام ره لقب شیطان بزرگ به او داد، سرمیز مذاکره می نشستند که نشستند، چون مذاکره بین گرگ و میش و حق و باطل معنا ندارد .

اما همه ی خسارت های بوجود آمده و آتی از این عملکرد فقط و فقط بخاطر عدم توجه به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری " حفظه الله" است .

براستی این دولت و تئوری پردازآن این را نمی دانستند؟! آمریکا را نمی شناختند ؟! اروپا را نمی شناسند ؟! آیا جنگ هشت ساله نیابتی صدام از طرف اینان با جمهوری اسلامی ایران و حمایت از منافقین وحمله نظامی طبس و زدن هواپیمای ما در خلیج فارس و دستکاری در سیستم فعالیت هسته ای ما در نطنزو تحریم های ظالمانه ، همه را فراموش نموده اند ؟!

خیر همه  رامیدانند و خوب هم میدانند ، لکن همه میدانیم مشکلشان در چیست و چه هدفی را دنبال میکنند !

اما توصیه به صاحبان بصیرت خصوصاً به ائمه ی محترم جمعه و جماعات در سراسر ایران اسلامی وبه همه ی دلسوزان این نظام مقدس، به اساتید با بصیرت به طلاب و دانشجویان با بصیرت به کارمندان و کارگران وزحمت کشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی و علی الخصوص به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و بسیجیان که لشکرامام زمان علیه السلام هستند ،یک بشارت می دهم و یک انذار:

انذار و هشدار اینکه به هوش باشند ،دو سال آتی خصوصاً سال جاری از حساس ترین سالهای تاریخ اسلام است چون منتهی به امری بسیار عظیم خواهد شد و هم در این سالها، بسیاری در امتحان مردود و عده ای قبول خواهند شد.

فتنه ، فتنه ، فتنه ، "فتنه خواص" با فریب عوام ، همان چیزی که همواره باعث خسارت به اسلام و انقلاب اسلامی شده از صدر اسلام تا کنون  .

فتنه گر بدنبال جاهل میگردد تا باورش کند و آنگاه با اتکا به جهالت مردم به اهدافش برسد ، لذاست که معاویه به عمروعاص میگوید:

قوی تر از ذوالفقار علی سراغ داری ؟! عمرو عاص جواب می دهد: آری ، جهل مردم ؟!

اما، مومن با بصیرت فریب فتنه گر را نمی خورد ، همانگونه که در فتنه 88 مردم با بصیرت فریب نخوردند و با خلق حماسه ی نهم دی آنرا خنثی هم نمودند.

بهوش باشید ، فتنه آتی متفاوت است به چند دلیل ، یکی اینکه در تقارن با ظهوروعلائم حتمی ظهور است و دیگر اینکه فتنه گر با تمام ابزارهای تحت امرش یعنی با سوء استفاده از منسوبین به امام راحل "رضوان الله تعالی علیه " به میدان می آید تا به زعم خود مجلسین آتی را تصاحب نماید و سپس وعده هایی که از هم اکنون محرمانه به " از ما بهترون" داده است را عملی نماید تا شایدچند صباحی بدون ولی فقیه حکیم حکومت نماید و دیگر اینکه قصد دارد هر واکنش دشمن خصوصاً عدم حصول  نتیجه اش از مذاکرات که قطعاً همان طور که از ابتدا ما پیش بینی نمودیم ،بی نتیجه خواهد بود و حتماً منجر به تحریم های بیشتر و سپس حمله نظامی نیز خواهد شد ، مقصررا مقام معظم رهبری " حفظه الله" قلمداد کنند.وهم از طرفی وحدت میان امت و ولایت را خدشه دار نمایند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند؟!

و اما بشارت :

بشارت می دهم که تمام قواعد ظهور محقق شده و بزودی در سالهای آتی شاهد عزت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه آن در جهان تا ظهور مولایمان (عج)خواهید بود و همچنین شاهد خروج سفیانی و سپس صیحه ی آسمانی و اتفاقات بسیار غیر منتظره ای خواهید بود، از جمله مرگ بسیار زشت شخصی خاص و رسوا شدن همه ی آنها که اکنون علناً به مردم خود یعنی به مردم دین باور و شهید پرور ایران اسلامی گزارشات غیر واقع می دهند خواهید بود و شاهد حوادث بسیار مهم درکشورهای اسلامی خصوصاً عربستان ، یمن ، سوریه ، مصر ، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس.

آنگاه است که روسیاهی برای کسانی است که با ولی فقیه آگاه و حکیم زاویه گرفتندو حسادت کردند و دشمنی شان آشکارشد و بجای اتکا به اسلام و قرآن و ولایت چشمشان به دست دشنمان خدا و امام زمان ارواحنا فداه بود.

* مقدمات و مراحل مقدماتی امر مهم ظهور در ...آغاز شده است

س.م.ر

منبع : zohoor.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد