رهبر انقلاب: والله آنقدر حرف برای گفتن داریم که اگر بیان شود....

رهبر انقلاب در دوران ریاست جمهوری: والله آنقدر حرف برای گفتن داریم که اگر بیان شود ذهن مردم تصحیح خواهد شد / فقط به خاطر خدا و گل روی امام ساکتیم+فایل صوتی

اغراق نیست اگر ناگفته های دفاع مقدس که منجر به نوشیدن جام زهر توسط امام راحل (ره) گردید را هم وزن گفته ها و مشهورات آن بدانیم. بدون شک مهمترین شخصیت دفاع مقدس پس از امام راحل (ره)، شخص رهبر معظم انقلاب است که اساسی ترین نقش را در مقابله با جریانات منحرف و بی اعتقاد به ولایت که پوشش ولایتمداری را برگزیده بودند؛ داشته اند و سینه ایشان پر از ناگفته های جنگ است.

در همین راستا رهاپرس، صوتی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری را منتشر می کند که معظم له در خطبه های نماز جمعه در واکنش به درخواست شرم آور یک روزنامه سخنان غرائی را ایراد می کنند. ایشان ضمن استقبال از این مسئله، از وجود ناگفته ها و مسائلی پشت پرده خبر میدهند و تاکید می کنند که به خاطر فرمان امام و مصلحت نظام سکوت کرده اند و اضافه می کنند از اینکه وقاحت عده ای فرصت بیان برخی ناگفته ها و تصحیح ذهن مردم را فرآهم آورد؛ استقبال می کنند.

متن و فایل صوتی سخنان رهبر انقلاب در ادامه می آید:

آقا برداشته در روزنامه سرمقاله کرده که خامنه ای را بایستی – اسم نیاورده اشاره کرده – محاکمه کنیم. در سرمقاله روزنامه عصر تهران اظهار کردند که بنده را باید محاکمه کنند. چرا؟ چون بنده در فلان خطبه یا فلان مصاحبه گفتم اگر طبق نظر روحانیون دلسوز خرمشهر عمل می شد؛ آن بخش از خرمشهر سقوط نمی کرد. بسم الله محاکمه کنید [تکبیر مردم].

بسم الله آقایان پررو و وقیح! محاکمه کنید مرا! من هم شما را دعوت می کنم به محاکمه. محاکمه کنید تا بفهمند مردم که چه جریاناتی در پشت پرده های پلید سالوس و تزویر شما دارد می گذرد. محاکمه کنید که ما هم اجازه پیدا کنیم حرف هایمان را بزنیم. ما انقدر حرف ها در دلمان نگفته داریم! ای خدای بزرگ تو شاهدی!والله آنقدر حرف گفتنی برای گفتن هست که اگر گفته بشود ذهنیات بسیاری از مردم تصحیح خواهد شد.

فقط به خاطر خدا و به خاطر گل روی امام (ره) و فرمان امام(ره) نمی گوییم. من خودم خدمت امام عرض کردم. گفتم ای امام بزرگوار وضع ما همان وضعی است که امیر المومنین (ع) فرمود: «فصبرت و فی العین قدی و فی الحلق شجی». ما صبر می کنیم. باز هم صبر می کنیم. باز هم نمی گوییم! اگر امام اجازه داد آنوقت خواهیم گفت و خدای بزرگ شاهد است که حرف برای گفتن زیاد داریم. «یک سینه حرف موج زند در دهان ما / از بیم دین اگرچه خموشیم چون حباب»

گفتنی است دکتر احمدی نژاد نیز که از اردیبهشت ماه امسال سیاست سکوت الهام بخش وحدت را در پیش گرفته؛ در دیدار اخیر خود با حامیان گفتمان انقلاب اسلامی بخشی از گفتگوی خصوصی خود با امام خامنه ای را بیان کرده بود:

«یک روزی خدمت حضرت آقا عرض کردم: حضرت آقا اگر هر دولتی جای این دولت بود و فقط یکی از این تهمت هایی که به ما می زنند را می شنید آیا کشور را به هم نمی ریخت؟ آقا فرمودند: درست می گویی. من خدمتشان عرض کردم: ولی آقا جان ما به خاطر گل روی شما ساکت می مانیم و همه تهمت ها را تحمل می کنیم.»

صوت شنیدنی رهبر معظم انقلاب را از این لینک بشنوید و دانلود کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد