پس از اختلافات شدید: گروهک جدایی طلب الاحوازی منحل خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یاران مهر به نقل از صراط نیوز، براساس شواهد و قرائن موجود، گروهک جدایی طلب الاحوازی در جلسات پی در پی شورای مرکزی خود دچار اختلافات شدیدی در زمینه همکاری بادیگر کشورها از جمله حاکمان مرتجع عرب شده است تا جایی که با توجه به خروجی های این جلسات احتمال آن می رود که این جنبش طرفدار پان عربیسم به زودی منحل شود.

لازم به یاد آوری است که جنبش الاحوازی که سرکردگان آن در کشور آلمان فعالیت می ‌کنند در نوع ارتباط با رژیم صهیونیستی دچار اختلافات شدیدی شده اند.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که در آینده نزدیک فعالیت این حزب تاریک به حالت تعلیق در خواهد آمد و برخی از چهره‌های سلفی و تندرو پان عربیسم با جدایی از این تشکیلات گروهک های جدیدی را با کمک سرویس‌های جاسوسی غربی تاسیس خواهند کرد.

گفت و گوی شرق با حجت الاسلام شریف زاده


* من فقط می‌خواهم این را بگویم که قلب ایشان محل جوشش معارف است


* آقای احمدی‌نژاد کماکان جلو می‌رود؛ کتک بخورد جلو می‌رود، زندان ببرند جلو می‌رود. شما ببینید چقدر از حامیان ایشان را گرفتند، اما در آخر هم هیچ جرمی ثابت نشد

ادامه مطلب ...

شما شعیب بن صالح هستید؟!

سایت روزنامه دولتی ایران در مطلبی نوشت: یک فرد مطلع و نزدیک به جریانی که آن را "انحرافی و خاص" می نامند، خبرنگار شبکه ایران را در جریان یک داستان جالب و خواندنی گذاشت. وی در تشریح این ماجرای جالب گفت: چند وقت پیش، خدا توفیق بزرگی نصیبمان کرد.

ماجرا از این قرار است که درانتهای یکی از دیدارهای عمومی، با جسارت و سماجت توانستیم یک وقت ملاقات  با دکتر  به دست آوریم و به اتفاق دو نفر دیگر از دوستان، ایشان را در یک جلسه ملاقات کردیم. جلسه سه نفره ما و دکتر قرار بود کوتاه و مختصر باشد لذا با در نظر گرفتن این نکته، جلسه بحث و تحلیل را به سرعت شروع کردیم.

ادامه مطلب ...

آگاهی مقام معظم رهبری از تصمیمات سرّی اسرائیل

اسرائیل تبلیغ میکرد که این هجوم من به دلیل کار حزب الله هست که سه تا اسیر گرفته،سید حسن نصرالله فرمود نکنه من اشتباه کردم این سه تا اسیر رو گرفتم؟!!

نمیدونستم کارم درسته یا نه مردد بودم،به هیچ کسی هم نگفتم،روز بعدش از آقا مقام معظم رهبری برام پیام آمد که آقای نصرالله شما در گرفتن اسیر اشتباه نکردی،شما با گرفتن اسیر دشمن رو دچار عملیات زودرس کردی اینها قرار بوده پاییز سال آینده به شما حمله کنند....من هم اینهارو گفتم به مردم.....چند روز بعد مشاور جرج بوش در آمریکا مصاحبه کرد ما رو دست حزب الله رو خوردیم ما نمیدونستیم که حزب الله تا چه رده هایی بین ما نفوذی داره این مطلب به کلی سری بوده و ....


دانلود آفایل صوتی آگاهی مقام معظم رهبری از تصمیمات سرّی اسرائیل از زبان حجت الاسلام طائب

حضرت مهدی فرمودند ایشان (سید علی خامنه ای) از ما هستند

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی :

اگر این حرف را اینجا نزنم ، پس کجا بزنم ؟ می دانم حضرت آقا راضی نیستند ولی ما موظفیم که بگوییم.

مرحوم آیت الله احمدی میانجی ازعرفای زمان و از شاگردان آیت الله بهجت(ره) بودند. ایشان به محضر امام زمان(عج) شرفیاب شده بودند ، در یکی از تشرفات گفتند که از امام زمان در خصوص رهبری آقا سید علی سوال کردم :

 آقا! نظرتان در مورد ایشان چیست؟

امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) فرمودند: ایشان از ما هستند .


سخنرانی در بیت رهبری ، مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها  (28/2/89)

.

پاسخ حضرت مهدی به 10 سؤال در سال 1372


پاسخ حضرت مهدی به 10 سؤال در سال 1372 - رهبری آیت الله خامنه ای مورد عنایت ما بود


آیت الله مهدی احدی (شاگرد حضرات آیات بهجت ، حسن زاده آملی ، جوادی آملی ، وحید خراسانی و ...) : 

جمعی در 27 خرداد 1372 (مطابق با روز پنجشنبه 26 ذی الحجه 1413) به محضر آقا ولی عصر (ارواحنا له الفداء) می رسند .

این مطلب از قضایایی است که مسجل است برای ما و برای دوستان ما در مسجد .

به خود مقام معظم رهبری هم گفته شد . البته راضی نبود پخش شود . ولی ضرورت هایی که دیدیم ، ما هم یک وظیفه ای داشتیم . من اینجا این نامه را می خوانم :

ادامه مطلب ...

سخنان منتشر نشده حاج سید احمد خمینی در وصف رهبر معظم انقلاب

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال یادگار حضرت امام (ره) با انتشار خاطرات منتشر نشده محمد نبی حبیبی دبیر کل موتلفه از مرحوم سید احمد خمینی، از نحوه تعامل و برخورد آن مرحوم با فتنه گرانی که سعی در القا اختلاف بین ایشان و رهبر معظم انقلاب داشته اند پرداخته است.

توی دهن آن‌ها زدم
در بهمن سال 1369 - حدود نوزده ماه پس از رحلت حضرت امام- به اتفاق جناب آقای حاج محسن رفیق‌دوست با مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج احمد خمینی(رحمة‌الله‌علیه) ملاقات خصوصی داشتیم. در این ملاقات، این‌جانب به ایشان عرض کردم که شما چند روز پیش جمله‌ای فرمودید و رسانه‌ها هم پخش کردند که به سهم خودم لازم می‌دانم از جناب‌عالی تقدیر و تشکر کنم. ایشان پرسیدند کدام جمله؟ عرض کردم جمله‌ی شما این بود که "هرکس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، در خط آمریکاست." حاج احمد آقا فرمودند: "آقای حبیبی! من این جمله را با اعتقاد کامل به آن، بیان کردم و جداً معتقدم، هرکس این تفاوت را قائل باشد، بخواهد یا نخواهد در خط آمریکا است." و اضافه نمودند: "یکی از موارد شگفتی من این است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حدود نوزده ماه، چگونه توانسته‌اند تعادل و توازن در کشور را مدیریت کنند؟ چون عوامل مهمی برای برهم زدن این تعادل و توازن و ایجاد بحران وجود دارد."

ادامه مطلب ...