ناگفته های توافق ژنو از زبان سید محمود نبویان


بخش مهمی از سخنرانی آقای نبویان پیرامون «پشت پرده های توافق نامه ژنو و جلسات مستقیم ایشان با تیم مذاکره کننده» و «نقشه دشمنان برای تغییر رهبر ده سال آینده از طریق انتخابات مجلس خبرگان»، که حتی توسط رسانه های منتقد دولت حذف شده است را در ادامه تقدیم می نماییم البته نکات مهم بسیاری در این سخنرانی اشاره شده است که دعوت می نماییم در صورت صلاح دید فایل کامل صوتی ارائه شده را گوش فرا دهید :


دانلود این سخنرانی با لینک مستقیم از اینجا.


جملات آقا[امام خامنه ای] را برایتان بخوانم:

«متن توافق نامه ایرادهای اساسی دارد و مهمترین آن اینست که استقلال ما را هدف گرفته است و هر حرکتی را منوط به توافق آمریکا کرده است» و در ادامه آقا دستور فرموده اند: «لااقل تیم مذاکره کننده را تقویت کنید»

به حمدلله مسئولین بالا اعتراضشان بلند شده، آقای … ناراحت است آقای و آقای .. که من دیگر اسم نیاورم.آقا هم نامه های آنها را گرفته و پاراف کرده اند به آقای ظریف داده اند و فرمودند: جواب اینها چیست؟

آقایان هم رفتند برای تقویت، سیروس ناصری و موسویان را آورده اند که یکیشان به جرم جاسوسی دستگیر شده بود؛ الان هم اختلاف با ظریف پیدا کردند و دعوا دارند
یک جمله هم حسن ختام عرایضم که این را ایشان[رهبری] علنی ۱۲ آبان امسال فرمودند:
«به مذارکات جاری خوش بین نیستم چراکه معلوم نیست نتایجی را که ملت انتظار دارد به همراه آورد. اما معتقدیم این تجربه ایرادی ندارد»
یک بار اینها در سال ۸۲ این کار را انجام دادند؛ آقا فرمودن باز هم دوست دارید انجام دهید. اما وظیفه من و شما چیست؟
اما لازم است ملت بیدار باشد و بداند چه اتفاقی دارد می افتد. حالا چه کسی ملت را باید بیدار بکند!!
۱۹ دی خدمت آقا رسیدند قبل از صحبت های عمومی،۳۰ یا ۴۰ نفر از نماینده ها و بزرگان بودند، آقا… وارد صحبت می شوند و صحبتها محدود هم بود و فرمودند: «ریشه اختلاف ما و دشمنی های غرب با ما این مسائل نیست بحث در اسلام سیاسی است که انقلاب اسلامی و حوزه ها معرفی کرده اند» وجلسه تمام شد یکی از طلبه ها خیلی شور گرفت و شروع کرد شعار دادن در خدمت آقا:« از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»؛ آقا فرمودند:« کار از اشاره گذشته است»
چند بار آقا باید بگوید و فقط داریم می شنویم! حواسمان جمع هست؟! آقا فرمود کار از اشاره گذشت !! بیدار باشیم .
آقایون برنامه ریزی کرده اند روی مجلس آینده، به نظر بنده مجلس آینده مهم نیست و عملاً زنگ می زنند به تک تک ماها که دیگه شما رأی نمی آورید این هم مهم نیست بلکه اونها برنامه ریزی برای مجلس خبرگان آینده [کرده اند] یعنی گرفتن شخص…
سی و خورده ای سال دشمن هرچه شکست خورده از ولایت فقیه و ولی فقیه است فهمیده اند که تا این جا را نگیرند… حواستان خیلی جمع باشد!
چرا تا الان آقا علنی نمی آیند وسط جوابش روشنِ روشن است اگر الان بیایند وسط [می گویند] آی مردم و ایها الناس ما داشتیم با مذاکره مشکل اقتصادی شما را حل می کردیم ، کی نگذاشت؟ رهبری نگذاشت…حواستان جمع باشد!؛ آقا نمی تواند علنی و شفاف، مثل من و تو که واضح حرف می زنیم، بفرمایند: شما چکار دارید می کنید!!
همه چیز را مخفی نگه می دارند همین الان رفتند و شنیدم ۲۷ صفحه و البته آقای عراقچی می گفتند: «نه نه ۲۷ صفحه نیست ۹ صفحه است» خوب همان ۹ صفحه کو؟ چرا نمی دهید به نماینده ها؟ [می گویند] نه این ها مخفی و محرمانه است. چرا باید اینها محرمانه باشد؟ بیدار باشیم! بیدار باشیم!
اون مغز متفکر اصلاحات گفته است(راجع مجلس خبرگان):« تنها راه حلّ و تنها مشکل در رهبر ۱۰ سال آینده است. اونجا را در یابید» حواستون خیلی جمع باشه! یک جلد و دو جلد و ۱۰ جلد نه بیش از این مقدار کتاب گذاشته اند در اینترنت و فضای مجازی و در تمام خانه های ما و بچه های ما دسترسی دارند که فقط بر علیه آقا[امام خامنه ای و می گویند]! « آقا را باید زد» ! بویژه در نامه ها و چیزهایی که بعد از فتنه ۸۸ آمده، بحث «ولایت» است؛ اونی که کشور را نجات داد ولایت فقیه است دشمن دیده هرجا را می تواند بگیرد، با فتح سنگر به سنگر قوه مجریه را گرفتند و خاتمی آمد، مجلس پنجم، مجلس ششم شد اما رهبری را نتوانستند بگیرند به قول خودشان: « برگشتند».
اما در مجلس خودم و دوستانمان جدی کار می کنیم قبول دارم انتقادات شما به ما وارد است … الان که شما این مطالب را دانستید می گویید چرا مجلس یقه؟ ظریف را نمی گیرد ولی بر فرض اینکه این مطالب را نمی دانستید و اگر ما می آمدیم ظریف را استیضاح می کردیم شما همین چیزی که الان دولت اعلام می کند را نمی گفتید که :« آقا پنج ماه نیست که دولت آمده و مجلس چوب لای چرخ دولت می گذارد؟! » چه جور می شود این کار حل بشود ؟
[ راه آنست که ] مردم را بیدار کنیم که اگر مجلس وارد کار شد نگویند افراطیند و نگویند مجلس داره چوب لای چرخ دولت می گذارد… تا مردم بدانند دولت چه کار می کند! این بیدار کردن وظیفه من و توست
مجلس را نقد می کنی درست و مجلس مشکلاتی دارد بنده رفتم و با رئیس مجلس صحبت کردم و مواردی هست و محضوراتی هست.
[چراکه] که به مردم دارند می گویند ما مشکلات مردم را داریم حل می کنیم ونمی گذارند [انتقادی باشد] و می گویند انتقاد باشد و کشور را امنیتی نکنید و انتقاد آزاد است اما [اما در عمل چیز دیگری اتفاق می افتد] برای مثال: روزنامه قانون در صفحه اولش مستقیماً، صریح آیه قرآن را انکار کرد. در شهادت [ شاهد]، قرآن کریم دارد: دو مرد اگر نشد «رجلٌ . إمرأتان» صریحاً تیتر درشت صفحه اول زده اینها تبعیض جنسیتی است و من تذکر داده ام یکبار،، دوبار، ده بار، آقای معاون پارلمانی وزیر ارشاد چه کردید؟ این روزنامه را چکارش کردید!؟ … بعد از نزدیک ۱ ماه به من گفت که تذکری به آنها دادیم!! حالا برگردید این طرف: ۳ تا از روزنامه هایی را که دوتاشون «۹ دی» و «وطن امروز» می باشد را معرفی کردند به دادگاه و «یالثارات» را اصلا بسته اند و من رفتم شکایت و جرمشان را دیدم …و تمام شکایت ها اینه که اینها «علیه دولت چیز نوشتن»! یعنی با انتقاد علیه دولت، روزنامه بسته می شود . یا به دادگاه معرفی می شود اما قرآن و آیه قرآن را انکار کردند…! حواستون جمع باشد!
رفته و سخنرانی کرده توی جلسه هیئت اداری خوزستان، گفته است اونهایی که نسبت به توافق نامه اعتراض می کنند دو دسته اند: یکی رهبر که خوب اینها متخصص اند اما غیر رهبر بقیه سبیٌ بتشیَّخ اند یعنی بچه هایی هستند که ادای بزرگترها را در می آورند یعنی اگر اساتید و دانشگاه….! معاون پارلمانی اش هم برگشته گفته این ها با …تقریباً؛ آقای عراقچی در کمیسیون (وهم ظریف) می گفتند: «که آقا حرف های صهیونیست ها و آمریکایی ها را نزنید» که من مجبور شدم بگم آقای عراقچی من نه صهیونیستم و نه آمریکایی ام!
شاید به ذهنتون برسه چرا صدا وسیما [روشنگری نمی کند]! اون هم قصه دارد و همین مقدار هم باید خدا را شکر کرد چراکه بسیار تحت فشارند که نباید اصلا…! الان صحبت های جان کری را پخش کرده وهمین امروز حملات گسترده ای به صدا و سیما که مخالف توافق ژنو است؛ نشته بودیم که عراقچی می گفت فقط دو دسته قلیلی اند اعتراض می کنند: یکی کیهان که انتقاد می کند و یکی هم صدا و سیما، که خیلی با نارحتی و تشر اینها را بیان می کرد. خود بنده پنج شنبه سخنرانی داشتم لغو کردند و سخنرانی های دیگر جاها را لغو کردند چراکه به آنها پریروز خیلی جدی گفتم که: چون فرمودند ملت باید بیدار باشند باید بدویم این شهر و اون شهر!
آقای قشقایی به من گفت:« تو رفتی و در میان طلبه ها این حرف ها را زده ای» گفتم من این حرف ها را زده ام و به تو هم گفته ام که هرچی نقد داری بگو! پس چرا نمی گویی! چرا مناظره نمی گذارید؟ من که علامه دهر نیستم اگر ما بد فهمیدیم بگویید کجایش را بد فهمیدیم!! چرا نمی گویید!
خیلی جدی متوجه اند که اصلاً و مطلقاً این حرف ها به مردم نرسد، برای مردم بخوانید ما داریم متن را می خوانیم اگر بگویید تو اشتباه خوانده ای، در بالای سر می گذارم[می پذیرم].
برای سلامتی وجود مقدس امام زمان سلام الله علیه، همه مراجع عظام و همچنین مقام معظم رهبری و سلامتی همه مسئولین نظام که به اسلام و مسلمین خدمت می کنند و برای نابودی دشمنان اسلام و نابودی دشمنان این مردم بزرگ و مسلمان ایران و برای نابودی دشمنان رهبر صلوات ختم نمایید.