برخی شنیده ها حاکی است؛لاریجانی با عصبانیت جدا خواهد شد


اختلافات بر سر سهمیه ها در جبهه متحد اصولگرایان کار را بجایی رسانده است که حتی برخی از اعضا از جمله آقای لاریجانی تهدید به جدایی از این جریان را کرده اند.

هنوز چند ساعتی از شیرین شدن کام لاریجانی در برنامه پارک ملت و تعریف و  تمجیدهای عجیب مجری این برنامه از وی نگذشته بود که جبهه متحد اصولگرایان مدحیه سرایی شهیدی فر در وصف لاریجانی را نادیده گرفتند و کام وی را حسابی تلخ کردند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مجری برنامه پارک ملت که احتمالا هر از چند گاهی حاشیه ای را در دستور کار خود دارد، بر خلاف قانون انتخابات دو ساعت از وقت برنامه خود را به آقای لاریجانی اختصاص داد و در این برنامه تا می توانست از لاریجانی تمجید نمود.


شهیدی فر در بخشی از این برنامه طولانی از صدای قشنگ لاریجانی هم تعریف و تمجید کرد امّا از ضعف های مجلس مانند یک شنبه سیاه و طرح نظارت بر نمایندگان که یکی از مطالبات رهبری است هیچ حرفی به میان نیاورد.

شهیدی فر به لاریجانی گفت: کسی تا بحال بهتون گفته که صداتون خیلی قشنگه!

مجری پارک ملت در ادامه سعی داشت چنان به مخاطبان خود وانمود کند که لاریجانی بخاطر مشغله زیاد بسیاری از شبها را در مجلس می خوابد که لاریجانی به این چاپلوسی واکنش نشان داد و صادقانه گفت: نخیر خیلی کم پیش می آید امّا امشب را قطعا باید در مجلس بخوابم.

با این حال شهد عسل محمدرضا شهیدی فر، تنها برای مدت کوتاهی کام لاریجانی را شیرین کرد و اعلام لیست نهایی جریان متحد در تهران، حسابی لاریجانی را عصبانی و ناراحت نموده به گونه ای که از کل دست و پازدن های مجری برنامه پارک ملت و رپرتاژ رسانه ملی، اکنون تنها بی خوابی هایش در ذهن لاریجانی باقی مانده است. البته آن شب را لاریجانی مجبور شد در مجلس بخوابد.

گفتنی است، در جلسه دیشب شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، انصاریان، ابراهیمی و فرمانی به عنوان سه نفر باقی‌مانده لیست نامزد‌های این جبهه در تهران تعیین گردیدند. همچنین مهرداد بذرپاش جایگزین حسین نجابت شد تا اینکه علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی بدلیل حذف کاتوزیان، عباسپور و مطهری به این انتخاب اعتراض داشته باشد.

 بعد از حذف اغلب نمایندگان حامی لاریجانی از لیست جبهه متحد اصولگریان برخی شنیده ها حاکی از نارضایتی شدید وی از این موضوع دارد تا اینکه حتی برخی خبرها حاکی است که لاریجانی قصد جدی برای جدایی از این جریان را دارد.

یک منبع آگاه به خبرنگار " بی باک" گفت: اختلافات بر سر سهمیه ها در جبهه متحد اصولگرایان کار را بجایی رسانده است که حتی برخی از اعضا از جمله آقای لاریجانی تهدید به جدایی از این جریان را کرده اند.

وی همچنین گفت: با توجه به اعلام قطعی لیست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان که متاسفانه برخی از مردودین فتنه و منسوبان به باندهای قدرت و ثروت در آن دیده می شوند و در عوض برخی از نزدیکان به آقای لاریجانی در آن دیده نمی شوند، رئیس مجلس که طبق توافقات قبلی از چهار سهمیه در این جریان برخودار بوده، اعلام نارضایتی کرده است و احتمالا از این جریان جدا خواهد شد.

گفتنی است، اسامی ۳۰ نامزد جبهه متحد اصولگرایان در شهر تهران به شرح زیر است:

۱- غلامعلی حداد عادل

۲-  حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد

۳- حجت‌الاسلام مصباحی مقدم

۴- حجت‌الاسلام میردامادی

۵- حسین فدایی

۶- علیرضا زاکانی

۷- احمد توکلی

۸- الیاس نادران

۹- مجتبی رحمان‌دوست

۱۰- محمدرضا باهنر

۱۱- علیرضا مرندی

۱۲- حسین مظفر

۱۳- محمد کوثری

۱۴- محمدنبی حبیبی

۱۵- پرویز سروری

۱۶-اسدالله بادامچیان

۱۷- الهام امین‌زاده

۱۸- زهره الهیان

۱۹- نبی رودکی

۲۰- علی اصغر خانی

۲۱- زهره طبیب‌زاده

۲۲- مسعود میرکاظمی

۲۳- لاله افتخاری

۲۴- محمود فرشیدی

۲۵- فاطمه رهبر

26- مهرداد بذرپاش

27- محسن کازرونی

۲۸- انصاریان

۲۹- حجت الاسلام حسین ابراهیمی

۳۰- فرمانی
تصاویر حضور دکتر لاریجانی در برنامه پارک ملت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد