جلالی:فکر نمی کردم که روزی زاکانی هم مداح قالیباف شود


رییس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی:فکر نمی کردم که روزی زاکانی هم مداح قالیباف شود


پایگاه 598 در مصاحبه ای با حجت الاسلام حسین جلالی رییس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی  به گفتگو پرداخته است که قسمتی از صحبت های ایشان را  در ادامه می خوانیم.

 

فکر نمی کردم که روزی زاکانی هم مداح قالیباف شود/ خود زاکانی به من گفت که روش تبلیغاتی قالیباف غربی و غیر دینی بود

متأسفانه امروز بعضی از دوستان که توقع می رفت در مقابل ساکتین فتنه موضع گیری کنند و آنان را وادار به پاسخ گویی و عذر خواهی کنند، میدان را برای مانور آنان آماده کرده اند. من هیچ وقت فکر نمی کردم که آقای زاکانی به این روز بیفتد که مداح آقای قالیباف بشود. آقای زاکانی با چه مبنایی می گوید قالیباف سرباز ولایت و رهبری است؟

خب ایشان مسئول ستاد انتخاباتی آقای قالیباف بود و به خوبی می داند که آقای قالیباف از مسیر اصولگرایی ناب فاصله گرفته است. خود آقای زاکانی به بنده گفت که روش تبلیغات قالیباف، روش تبلیغات دینی نبود، بلکه بر اساس روش های غربی بود. خود آقای زاکانی به بنده گفت که سفارش مقام معظم رهبری به قالیباف این بود که شما سردار جبهه و جنگ و برادر شهید هستی، با تابلوی برادر شهیدت و ارزش هایت حرکت کن. زاکانی به من گفت که قالیباف این توصیه آقا را فراموش کرد و علت شکستش هم فراموش کردن این ارزش ها و فاصله گرفتن از تابلوی خط امام بود.

آقای زاکانی که این سخنان را در حضور بنده بیان کرده است، چه شده که امروز قالیباف را سرباز ولایت می داند؟ آیا ایشان عوض شده یا آقای قالیباف؟ آقای قالیباف که عوض نشده است، از رسانه های ایشان و یارگیری های انتخاباتی ایشان مشخص است. دو سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری، این آقا در کرمان که 1000 کیلومتر از تهران دور است، ستاد انتخاباتی تشکیل داده و مرتب افرادش را به آنجا می فرستد.

من باور ندارم که آقای زاکانی، زاکانی سابق باشد

 آقای زاکانی نباید برای توجیه عملکرد سیاسی و جهت گیری های خود، ایثارگری و ولایت مداری را یدک بکشد و بگوید که من همان زاکانی سابق هستم. من باور ندارم که آقای زاکانی، همان زاکانی سابق باشد، از تعریف و تمجید هایی که می کند، احساس می کنم که ایشان هم نمک گیر شده باشد.

در مورد ساکتین فتنه باید توجه کرد که معلوم نیست گناه آنان از عاملین فتنه کمتر باشد. دیروز آیت الله مصباح در دیدار با اعضای جبهه پایداری صراحتا فرمودند که گناه  ساکتین فتنه کمتر از گناه کسانی که خون سیدالشهداء را در کربلا ریختند نیست و متأسفانه امثال آقای زاکانی در این مقطع حساس، با انواع فلسفه بافی ها، توجیه گر عملکرد سرتاسر غلط برخی جریانات و اشخاص شده اند و مطمئنا باید پاسخ گوی نیروهای ارزشی و انقلابی و به خصوص نسل جوان و انقلابی باشند که در فتنه 88 ، هتاکی فتنه گران به تمام ارزش ها و آرمان های خود را ناباورانه مشاهده کردند و وقتی دیدند کسانی که تمام هویت و هستی خود را از انقلاب و مقام معظم رهبری دارند، نه تنها هیچ اقدامی جهت روشن شدن فضا انجام نمی دهند، بلکه بر غبار آلودکی فضا می افزایند، در نتیجه خود به میدان آمدند و با غیرت حسینی، رهبر و مقتدای خود را یاری کرده و بساط فتنه گران را جمع کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد