توهین سایت الف به "آیت الله مصباح"


سایت الف؛ متعلق به احمد توکلی در مطلبی که علیه جبهه پایداری منتشر کرد، اتهامات بی سابقه ای علیه اعضای این جبهه منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه است.


به گزارش رجانیوز، در حالی که چندی قبل نیز این سایت در اقدامی غیراخلاقی شب نامه ای با محتوای تخریب جبهه پایداری و آیت الله مصباح که به "جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام" منتسب شده بود را منتشر ساخت و در مقابل حاضر نشد نامه بیش از 230 تن از دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از آیت الله مصباح را منتشر کند، در تازه ترین ماموریت خود برای تخریب جبهه پایداری، ادعاهای سخیفی علیه این جریان خوشنام سیاسی مطرح ساخته است که بخش هایی از آن را از نظر می گذرانید:

آقایان و بانوان محترم جبهه پایداری، عقلانیت حول محور ولایت یعنی چه؟ یعنی اگر عقل شما به امری دستور دهد که ولایت خلاف آن را صادر کند ، شما به امر عقل خود عمل خواهید کرد؟؟ پس آن یار امام باقر (ع) که به فرموده ی حضرت داخل تنور رفت قطعا از اعضای جبهه پایداری نخواهد بود.

این ادعای عجیب در حالی مطرح می شود که ولایتمداری اعضای جبهه پایداری در آزمون های مختلف ثابت شده و بحث بر سر اینکه آیا اعضای این جبهه عقلانیت را بر ولایت ترجیح می دهند یا ولایت را نسبت به دیگر شاخصه ها ارجح می دانند، جزو بدیهیات است.

تلاش برای تخریب آیت الله مصباح 

آیا ملاک تایید حضرت مصباح یزدی جهت تشکیل یک حزب یا جبهه کافی است؟ مگر جناب آقای مصباح از حامیان مهم احمدی نژاد نبودند؟ مگر در انتخابات ۸۸ همسر آقای مصباح زیور آلات خود را هدیه به ستاد مردمی احمدی نژاد نکردند؟ از کجا معلوم افرادی که هم اکنون مورد تایید هستند، سرنوشتی مثل احمدی نژاد نداشته باشند؟

تلاش برای تخریب آیت الله مصباح در سایت توکلی در حالی صورت می گیرد که با این منطق، حتما بسیاری از ریزش های اول انقلاب نیز که مورد حمایت امام (ره) بودند به گردن ایشان است! در حالی که تاریخ اسلام نشان می دهد هیچ کس از اشتباه مصون نیست و این دلیلی بر آن نیست تا اگر فرد یا افرادی درست عمل کردند، آنها را قبل از جرم قصاص کرد و مدعی شد شاید در آینده تغییر کنند!

تقطیع سخنان مهم آیت الله مصباح و حمله دوباره به جبهه پایداری

جالب است بدانید که علامه مصباح یزدی فرمودند : " من لیدر جبهه پایداری نیستم"

این تقطیع جمله علامه مصباح نیز در حالی در سایت توکلی صورت می گیرد که ایشان بعد از این جمله می فرمایند "چون لیدر و رهبر همه ما مقام معظم رهبری است" اما مشخص نیست چرا این عبارات صریح در سایت آقای توکلی حذف می شود؟

هوچی گری و کلی گویی درباره برنامه های اقتصادی جبهه پایداری

- جایگاه مردم ، مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی مردم در گفتمان جبهه پایداری کجاست؟ چرا اعضای جبهه پایداری در همه جا اولویت اول و آخرشان را مبارزه با جریان انحرافی و ساکتین فتنه نام می برند؟

این ادعا نیز درحالی مطرح می شود که دکتر لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در آخرین نشست خبری خود اعلام کرده است:

"یکی از این نکات این است که ما برای الگوی پیشرفت کشور تئوری‌هایی را که برای توسعه رشد اقتصادی محور است، قبول نداریم. این را یک نقطه ضعف می‌دانیم که ما مبنا را توسعه کشور قرار دهیم و آن وقت، ترجمه توسعه ما هم رشد اقتصادی باشد، فکر می‌کنیم که این نکته‌ی انحرافی است و بخشی از مشکلاتی که امروز و دیروز و در فردا هم با آن روبرو خواهیم بود به همین نگاه برمی‌گردد. شاید بتوانیم بالاترین رشد اقتصادی را داشته باشیم در حالی‌که فاصله طبقاتی افزایش پیدا می کند و در حالی که رفاه عمومی کاهش پیدا کند، رشد اقتصادی بالا باشد. ما این را تجربه کردیم و در سال‌های گذشته این را دیدیم. این نکته مهمی است که روی آن تأکید داریم."

یک ادعای دروغ و بی سند

صادق محصولی اخیرا مصاحبه کرده و گفته : " نمیدانم جریان انحرافی چیست و اصلا وجود دارد یا نه ؟! معلوم نیست منبع این چیزهایی که روزنامه ها در باره جریان انحرافی می گویند کجاست؟

" این ادعا در حالی صورت می گیرد که هیچ کدام از اعضای جبهه پایداری تاکنون چنین صحبتی نداشته اند و مشخص نیست در کدام رسانه این عبارات مطرح شده است؟ آیا تخریب جبهه پایداری با توسل به انواع دروغ ها و اهانت ها روش اخلاقی و شرعی و مورد پسند آقای توکلی است؟

توسل به شبهه صدبار پاسخ داده شده و کاریکاتوری دیدن واقعیات

در ادامه نیز ضمن اشاره به اینکه برخی اعضای جبهه پایداری در دروه های گذشته به افرادی مثل هاشمی و قالیباف و...... رای داده اند، آمده است:

در مورد آقای حسینیان هم حتما می دانید در دوره ای که امت حزب الله انتقادات اساسی را به آقای هاشمی رفسنجانی داشتند، ایشان از کسانی بودند که به شدت از آقای هاشمی حمایت می کردند.

و این ادعا در حالی مطرح می شود که در سال 84 که آقای حسینیان به هاشمی رای داد، بسیاری از اعضای موثر و تاثیرگذار کنونی جبهه متحد اصولگرایان نیز ضمن حمایت از هاشمی، با امضای یکی از تشکل های سیاسی با سابقه روحانیت در کشور، بیانیه ای در حمایت از وی منتشر کردند. لذا اگر معیارها برای رد یا تایید افراد در برهه کنونی انتخابات های گذشته است، مشخص نیست چه گزینه یا فردی باقی خواهد ماند؟

و اگر معیار واقعی اینهاست، چطور در پایان همین متن تخریبی در سایت الف، از آقای توکلی حمایت شده در حالی که ایشان از اصلی ترین حامیان قالیباف در سال 84 بود.

حمله به دکتر لنکرانی، به سبک رسانه های جریان نفوذی در دولت

در ادامه نیز نوک پیکان حملات این سایت به سمت دکتر لنکرانی رفته که ادبیات آن منبعث از حملات جریان انحرافی به این چهره محبوب و خوشنام جبهه پایداری است:

امثال آقای لنکرانی هم که اگراحمدی نژاد رئیس جمهور نمی شداصلا نمی توانستند در عرصه ی سیاست قد علم کنند. باقری لنکرانی فردی ناشناخته بود که هرچه آبرو و اعتبار برای خودش جمع کرده است از دولت احمدی نژاد گرفته و اکنون در حال خیانت به ولی نعمت خود است. (ویژه نامه سیاسی روزنامه ایران)

اعتراف به بدنه جوان و فعال جبهه پایداری در مقابل بدنه سالخورده جبهه متحد

و در انتهای این متن سفارشی و تخریبی آمده است: "عموم جوانان اصولگرا و افرادی که تازه با جریانات سیاسی آشنا شده اند ، جبهه پایداری را انتخاب می کنند و افرادی که از قدیم حامیان جامعه روحانیت مبارز ، آبادگران و اصولگرایان بودند ، جبهه متحد را بر می گزینند. خوب به هر حال قدیمی ها بهتر می دانند که اگر کل جبهه پایداری از صدر تا ذیل را در یک کفه ی ترازو و در کفه ی دیگر فقط خدمات حضرت آیت الله مهدوی کنی را قرار دهیم، بازهم خدمات حضرت آیت الله مهدوی کنی به انقلاب بیشتر بوده و این کفه سنگینی بیشتری دارد. و قطعا افرادی چون دکتر توکلی شایسته تر از کوچک زاده ها برای نشستن بر صندلی مجلس هستند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد