نامه جمعی از حامیان دولت اسلامی به وزیر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتمان پرس،شنیده شده جمعی از حامیان دولت اسلامی با ارسال نامه ای به مصطفی محمد نجار وزیر محترم کشور از نفوذ جریان فتنه که اکنون به سران یکی از ارگان های شهری تهران نزدیک هستند اخطار داده و به نسبت به عواقب وجود این عوامل در آن وزارتخانه هشدا داده اند.

ه گزارش اختصاصی خبرنگار ما جمعی از حامیان دولت اسلامی با ارسال نامه ای به مصطفی محمد نجار وزیر محترم کشور از نفوذ عوامل جریان فتنه و نزدیک به یکی از ارگان های شهری تهران در معاونت عمرانی این وزارتخانه و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و تخلف چند ده میلیاردی توسط این باند مافیایی شکل گرفته در این نهاد حساس خبر داده اند.

شنیده های خبرنگار ما از این حکایت دارد که نفرات اصی این باند افرادی با نام های "س.م.س" و "م. م"، "س.ق"، "ع.چ"، "م.م.م" و "ر.ک" می باشند که با در اختیار گرفتن حساس ترین مسئولیت های این معاونت و همچنین ریاست هیئت مدیره و مدیر عاملی دو اتحادیه اصلی حمل و نقلی و یک تعاونی تخصصی این وزارتخانه از طریق عقد قرارداد انحصاری خرید خودروهای ناوگان حمل و نقل  شهری، بیمه خودروهای سراسر کشور و خرید قطعات و لوازم مورد نیاز، چند ده میلیارد با سوء استفاده از بیت المال و پتانسیل های مالی این بنگاه عظیم اقتصادی کسب کرده اند.

گفته می شود افراد فوق الذکر برای بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار حتی از خرید خوروهای گران قیمتی همچون پرادو، گراند ویتارا و مگان برای مجموعه تحت مدیریت خود دریغ نورزیده اند.

اخبار دریافتی از این حکایت دارد که نویسندگان این نامه تهدید کرده اند اگر به تخلفات کاملا محرز این گروه رسیدگی نشود متن نامه به همراه اسناد پیوست شده را به صورت علنی منتشر خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد