مدیرعامل ملی حفاری تغییر می کند / بازنشستگی حیدر بهمنی

به گزارش یاران مهر بع نقل از نفت نا ، هم‌زمان با موافقت وزیر نفت با تغییر دو مدیر ارشد نفتی - مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت و مدیر عامل شرکت مهندسی توسعه نفت (متن)- که با حکم احمد قلعه‌بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران صورت پذیرفت، شواهد حکایت از تکمیل زنجیره تغییرات با انتصاب 3 مدیرعامل جدید برای سه شرکت تابعه شرکت ملی نفت و همچنین تغییر مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت است...

بر اساس این گزارش، وزیر نفت در نظر دارد که از قبل از آغاز فصول سرد سال (پاییز و زمستان) تغییرات مدیریتی را در هیات مدیره شرکت ملی نفت و دو شرکت بزرگ تابعه بهره‌بردار نفت و گاز آن، به انجام رساند و مدیران عامل جدید بر شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت نفت فلات قاره منصوب کند. قاسمی پنجشنبه گذشته (22 تیرماه) در کنفرانس راهکارهای تحول نظام توسعه و بهره‌برداری در بخش بالادستی نفت و گاز ایران از لزوم و ضرورت تغییر و تحول در مدیریت‌های صنعت نفت کشور بمنظور سرعت بخشیدن بر توسعه این صنعت داده است.

به گزارش نفت نا، پیش از این نیز دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور در مورد تاخیر در زمان بهره‌برداری برخی میادین جنوب فارس در شرکت مناطق نفت مرکزی و همچنین حادثه انفجار چاه 24 نفت شهر کرمانشاه و اتفاقات رخ داده در میدان گازی نار که در حوزه مدیریت نفت مناطق مرکزی می‌باشند، اشکالات جدی را وارد کرده بودند. این در حالی است که، عقب افتادگی برخی پروژه‌ها و نبود آمار صحیح از میزان پیشرفت آن‌ها، در مناطق مرکزی ایران برای قلعه‌بانی نیز دردسر ساز شده بود به‌گونه‌ایی که ماه‌های گذشته برخی از رسانه‌ها از وجود اختلاف تا ده درصدی از میزان پیشرف پروژها از زبان قلعه‌بانی و فکور گزارش دادند .

امری که شاید انتصاب مدیرعامل جدید برای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نسبت به شرکت نفت فلات قاره را تسریع کند و مهدی فکور باید زودتر از محمود زیرکچیان‌زاده با کرسی مدیرعاملی شرکت نفت مناطق مرکزی و همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت ملی نفت خداحافظی کند.

این درحالی است هم‌زمان با بازنشستگی حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری، رایزنی‌ها برای انتخاب جایگزین وی برای این مسولیت نیز آغاز شده است. در ادامه همین گزارش، سیدمحمود محدث، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت نیز از گزینه‌های تغییر می‌باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد