از نماینده شدنم پشیمان شده ام!


سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد بیش از 80 درصد از مردمی که پس از ماجرای استیضاح وزیر کار از حوزه انتخابی با من تماس می‌گرفتند به خاطر عملکرد نمایندگان اشک می‌ریختند و می‌گفتند این چه مجلسی است که شما ساخته‌اید؟ همه مردم از عملکرد مجلس در استیضاح وزیر کار ناراحت هستند.


عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس معتقد است تصمیماتی در این مجلس گرفته می‌شود که در مجلس ششم هم گرفته نمی‌شد و متاسفانه ریشه این حوادث و تصمیمات ضد منافع ملی در مجلس از سوی چهره‌های نزدیک به جریان اصلاحات و برخی افرادی که با نام اصولگرایی تیشه بر ریشه اصول می‌زنند، اتخاذ می‌شود.

موسوی تصریح می‌کند: متاسفانه هیات رئیسه مجلس نهم تحت نفوذ همین عناصر حاشیه‌ساز و جنجال‌آفرین قرار دارد و رویکردی که امروز بر مجلس نهم حاکم است، به هیچ وجه در جهت صلاح کشور و متناسب شأن مردم نجیب ایران نیست.

این نماینده مجلس اعتقاد دارد متاسفانه نمی‌شود خیلی از مسائل پشت پرده را مطرح کرد چرا که کشور در وضعیت حساسی به سر می‌برد و اتفاقاً برخی هم دوست دارند فضای کشور ملتهب و ناآرام باشد ولی من به مردم می‌گویم که تردید نکنید در پشت صحنه استیضاح وزیر کار دولت، مسائلی فراتر از آنچه استیضاح‌کنندگان مدعی آن بودند، وجود دارد. وی اضافه کرد: مردم ما شک نکنند که به هیچ عنوان نیت و انگیزه استیضاح‌کنندگان موضوع کهریزک نبود.

پشت پرده اغلب استیضاح‌ها، اهداف جناحی است

نماینده مردم اهواز در مجلس معتقد است نباید تردید کرد که پشت پرده اغلب استیضاح‌هایی که در مجلس صورت می‌گیرد اهداف جناحی و حزبی وجود دارد و آن چیزی که این بار شاهد آن بودیم، این بود که یکی از وزرای پرتلاش و فداکار کابینه قربانی زیاده‌خواهی‌های پشت پرده این جریان خطرناک در مجلس شده است. اگر ما به کلام خدا قسم خوردیم که مصالح نظام و مردم را در نظر بگیریم، باید در همین جهت هم گام برداریم. در مقام حرف و فقط به اسم مردم، سینه چاک کردن کاری ندارد اما مردم از نمایندگان خود می‌خواهند تا در مقام عمل تمرکز خود را به امور اصلی مردم معطوف کنند و باری از روی دوش مردم بردارند.

شکر خداموسوی اعتقاد دارد نمایندگانی که به استیضاح وزیر کار رأی مثبت دادند مصالح فراکسیونی و گروهی خود را به مصالح مردم رجحان دادند چرا که شیخ‌الاسلامی از بهترین‌های کابینه احمدی‌نژاد بود. اگر در فتنه سال 88 هزاران نفر به دلیل انفعال نظام کشته می‌شدند، خوب بود؟ آیا ما باید از عملکرد خدمتگزاران نظام تشکر کنیم یا آن‌ها را از هستی ساقط نماییم؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گوید بعید نیست همین جریانی که در دفاع از قانون سینه‌چاک می‌کند از این که نظام در جریان فتنه پس از انتخابات سال 88 خسارات جبران‌ناپذیری می‌داد و هزاران نفر کشته می‌شدند خشنود هم می‌شد.

افرادی که به نام اصولگرایی اقدام می‌کنند، پاسخگوی مردم باشند

موسوی تصریح می‌کند: جریان جنجال‌ساز مجلس درصدد است شرایطی را برای کشور فراهم کند که تفکر و رویکردی که بر اصول انقلاب، کشور و مردم اصرار و پافشاری می‌کند در نهایت شکست بخورد.

موسوی اضافه کرد: افرادی که با نام اصولگرایی دست به اقداماتی در مجلس می‌زنند باید در برابر مردم پاسخگو باشند چرا که بیش از 80 درصد از مردمی که پس از ماجرای استیضاح وزیر کار از حوزه انتخابی با من تماس می‌گرفتند به خاطر عملکرد نمایندگان اشک می‌ریختند و می‌گفتند این چه مجلسی است که شما ساخته‌اید؟ همه مردم از عملکرد مجلس در استیضاح وزیر کار ناراحت هستند و از همه مهمتر این‌که اینها با این اقداماتشان دل رهبر انقلاب را به درد آوردند.

رئیس جمهور یک کشور بزرگ مانند ایران را در مجلس با سخیف‌ترین عناوین مورد خطاب قرار دادند. او را هو کردند. نمایندگان اگر حرفی هم داشتند باید منطقی بیان می‌کردند چرا که رئیس جمهور هم بسیار ملایم با وقار و مؤدبانه سخن گفت و حتی قصد نداشت که فیلم فاضل لاریجانی در مجلس پخش شود اما اصرارهای رئیس مجلس سبب شد رئیس جمهور برخلاف میلش این کار را انجام بدهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که علی لاریجانی باید در ادامه کار مجلس نهم بسیار حساب‌شده‌تر عمل کند به این مسئله اشاره می‌کند که سکانداری قوه مقننه جمهوری اسلامی مسوولیت سنگینی است و ایشان باید خیلی مراقب رویکردهای خود باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد